Loppuuko tämä koskaan?
Olen 16 vuotta. Mua on kiusattu kolmos luokasta asti ja ala-asteella opettajat eivät tehneet mitään, seurasivat vain vierestä. Koska kiusaajat oli opettajien suosiossa.
Seiska luokalle päästyäni toivoin että jes nyt se loppuu, uudet kaverit uudet tuulet. Mut mä tein ”virheen”. <--- noin kaikki sanoo. Mun kaverit on kiusattuja ja mä pidän aina niiden puolia ja muutenkin heikompien puolia. No sain sitte itsekkin kiusaajat niskan päälle ja sehän tietysti ottaa koville. Opettajat ei ole tähänkään päivään asti tehnyt mitään. vaikka minun äiti, kaverin äiti ja JOPA NAAPURI on joutunut käymään koululla minun kärsimisen takia. ja mitä opettajat tekee: "hmph"🙄 En keksi enää pois pääsyä tästä. Ihmiset vaan ei osaa lopettaa. Olen ruvennut masentumaan ja ysin jälkeinen elämä pelottaa. vanhempien kanssa menee huonosti ja ainoat tuki henkilöt elämässä on tällä hetkellä Kaveri, sen perhe ja niiden naapurit. <--- niille on voinut avautua ja ne on tukenut ja raivonnut kaikille että jättää mut rauhaan. mutta ei.