liikaa hyväksikäyttöä

liikaa hyväksikäyttöä

Käyttäjä mic aloittanut aikaan 18.07.2013 klo 01:41 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä mic kirjoittanut 18.07.2013 klo 01:41

Erosin poikaystävästäni noin kuukausi sitten. Eron jälkeen olen ollut ihan hajalla. pari jätkää on antaneet ymmärtää että haluavat auttaa minua ja kuunnella murheitani. Mutta kun olen yrittänyt avautua jätkät ovat pakottaneet minut ottamaan heiltä suihin ja pakottaneet seksiin.Miten voin enää ikinä luottaa kehenkään jätkään? Pitäisikö puhua vanhemmille tai jollekkin aikuiselle joka osaisi auttaa?

Käyttäjä Eclipse kirjoittanut 18.07.2013 klo 13:12

Erosta selviäminen vaatii aikaa, itsekin olin aivan hajalla eron jälkeen. Ehdottomasti kannattaa jutella vanhemmille tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. Älä ainakaan enää luota noihin jätkiin yhtään, vaikka sanoisivat mitä. Nämä jätkät ovat kusipäitä, tuollaista käytöstä ei voi hyväksyä mitenkään. Ikävä kyllä ihmiset eivät läheskään aina ole sitä mitä antavat ymmärtää... Itsekin olen oppinut elämän aikana etten enää luota ihmisiin liian helposti. Sun on hyvä puhua tai kirjotella kokemuksistasi vaikka täällä. Tsemppiä 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 15.08.2013 klo 15:46

Tiedoksi:

Ensi tiistaina 20.8. hyväksikäytöstä ja seksuaalisesta väkivallasta on mahdollisuus keskustella myös Tukinetin liveryhmässä. Liveryhmä on klo 18-20 ja sen teemana on: Seksuaalinen väkivalta ja hyväksikäyttö -tukea uhrille.

Liveryhmän ohjaajina toimivat Setlementti Naapuri ry:n Välitä! - Seksuaaliväkivaltatyön verkostohankkeen asiantuntijat.

Tervetuloa keskustelemaan aiheesta toisten vertaisten ja Välitä! -hankkeen asiantuntijoiden kanssa.