Liika nauttiminen kivun tuotosta.

Liika nauttiminen kivun tuotosta.

Käyttäjä Perfect aloittanut aikaan 26.08.2015 klo 19:31 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Perfect kirjoittanut 26.08.2015 klo 19:31

Terve!
Olen aina nauttinut kivun tuotosta se on tuottanut tietynlaista ekstaasin tuntoa, nyt olen kummiskin vähän koittanut hiljentää tätä ns ”sairasta” mielenjuoksiani.
Tämä on sitten saanut minut hieman masentumaan koska en ole pitkään aikaan tehnyt mitään joka satuttaisi tai loukkaisi ihmistä/eläintä, haluaisin vain kysyä onko joku muu sadistinen ihminen vai olenko minä vain täälä se joka on ”kamppaillut” asian kanssa😑❓

Käyttäjä lli kirjoittanut 09.11.2015 klo 23:20

Perfect kirjoitti 26.8.2015 19:31

Terve!
Olen aina nauttinut kivun tuotosta se on tuottanut tietynlaista ekstaasin tuntoa, nyt olen kummiskin vähän koittanut hiljentää tätä ns ''sairasta'' mielenjuoksiani.
Tämä on sitten saanut minut hieman masentumaan koska en ole pitkään aikaan tehnyt mitään joka satuttaisi tai loukkaisi ihmistä/eläintä, haluaisin vain kysyä onko joku muu sadistinen ihminen vai olenko minä vain täälä se joka on ''kamppaillut'' asian kanssa😑❓

Hei Perfect!

Täytynee myöntää että olen hieman hämmästynyt viestistäsi. Minkälaista kipua olet tuottanut, henkistä, fyysistä vai molempia?

Et varmastikaan ole tyhmä, joten ymmärtänet että toisen satuttaminen on hyvin yksiselitteisesti väärin. Sanot, että olet hieman masentunut kun et ole hetkeen ketään satuttamalla saanut nautintoa. Jos ymmärsin oikein, sinua ei haittaa se, että joku toinen voi masentua sinun tekojesi takia?

Meillä jokaisella taitaa olla niin henkisiä kuin fyysisiä kipuja jo omastakin takaa, ilman kenenkään muun meihin kohdistuvaa tarkoituksenmukaista satuttamista. Onko sinulla muita negatiivisia tuntemuksia kuin masennusta? Vai koetko mahdollisesti olevasi "turta" muulloin, paitsi kipua aiheuttaessasi? Saatko iloa tai nautintoa mistään asiasta tällä hetkellä?

Miten elämäsi muuten sujuu? Opiskeletko, oletko töissä? Oletko jo käynyt rippikoulun? Miten vanhempasi suhtautuvat kivun tuottamiseesi? Vai ovatko he edes tiedostaneet asiaa?

Jos olisin äitisi, antaisin sinulle kunnon tukkapöllyn viattomien luontokappaleiden kiusaamisesta, minkä jälkeen lähtisin kanssasi niin pitkälle kävelylle, että jalkasi huutaisivat hoosiannaa sen päätteeksi. Kävelyllä olisikin sitten hyvää aikaa pohtia kivutuottamis-ongelmaa kanssasi, miettiä miksi saat toisen ihmisen/eläimen kaltoinkohtelusta nautintoa. Oletko itse tullut satutetuksi tai laiminlyödyksi, mitä haluat kostaa? Vai oletko jäänyt vaille huomiota, minkä takia haluat saada huomiota näinkin voimakkain keinoin kuin satuttamalla? Ovatko vanhempasi tai sijaisvanhempasi muistaneet kertoa, miten tärkeä heille olet? Joskus me vanhemmat ollaan niin kiireisiä, että lapselle tulee se vaikutelma, ettei välitetä 😭

Sitten vielä käytännön asia. Tiedäthän että kivun tuottaminen on rikoslaissa määritelty tuomittavaksi teoksi? Haluatko tosiaan lähteä sille tielle? Nyt ehdit vielä kääntää kelkkasi ja koittaa löytää selitys toiminnallesi. Jotain kuitenkin on kohdallasi mennyt pahasti mönkään vanhempiesi, koulun tai jonkun muun toimesta. Selvittämällä kuka tai mikä on aiheuttanut vääristyneen ajattelumallisi, voisit oppia saamaan nautintoa jostakin sellaisesta, mikä ei aiheuta samalla tuskaa jollekin toiselle, ennen kuin ehdit aiheuttaa mitään peruuttamatonta, mistä olisi kohtalokkaat seuraukset myös sinulle itsellesi.

Asiasta viidenteen, oletko harrastanut mitään? Saattaisit tykätä jostakin, missä omat kyvyt viedään äärirajoille ja omaa rohkeutta koetellaan. Miltä kuulostaisi vuorikiipeily, avantouinti, iaido tai karate? Oletko jo hypännyt benjihypyn?

Lupaathan miettiä asiaa? Ja kerro sitten kun olet uskaltanut kokeilla jotain uutta harrastusta. 😎

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 10.11.2015 klo 09:50

Minäkin tahtoisin tietää minkälaista kipua? Onko näin ollut aina? Helpompi vastata, jos saa tietää nuo asiat..