Kiitos neuvoista. Ottaisin mielelläni lomaa, mutta vanhempani eivät kestä sitä, että joskus ihminen ei vain jaksa. Maine on aina tärkein. Jos lopetan koulun, minut heitetään ulos, tai minun täytyy mennä töihin. Ja jos sitten sosiaaliihmiset koittaa parantaa mun tilannetta, niin mun täytyy joka tapauksessa muuttaa. Minä kyllä haluaisin muuttaa ja kaikki vaan koko ajan kyselevät ja haukkuvat, että miksen tee sen eteen mitään. Miten ne voi olettaa, että mulla on voimia siihen, kun päivät on täynnä, ja on ryhmiä vedettävänä, ja pyykit täytyy pestä ja kaupassa käydä ja vielä läksytkin. Ei mulla ole ylimääräistäaikaa. Viikonloppuna vain nukun, kun olen niin väsynyt etten jaksa lähteä minnekään.
Minulla oli viime kesänä kuukauden verran sellainen "säännöllinen" bulimia, että oksensin aina ruoan jälkeen. Nyt se on tullut takaisin. En oikein tiedä, menenkö elämässää eteen vai taaksepäin. Minua paremmassa kunnossa oleva kaverini ei käy koulua, ja on hoitokodissa. Minäyleensä vertaan itseäni häneen, sillä hänen tilanteensa on aika samanlainen kuin minun. Hänen vanhempansa hyväksyvät masennuksen, minun ovat sitä vastaan. Siksi kaverini saa levätä ja minä jatkan niin kuin ennenkin. Minä vain ajattelen, että milloin romahdan. Päivät menee ihan ok, kun on kiireitä, mutta tosi pieni asia voi vaikuttaa jaksamiseen. Joskus itken vain siksi että joku asia on hukassa, tai olen tehnyt virheitä kokeessa. Mulla ei tosiaankaan olisi nyt voimia kuulla palautetta siitä, kuinka en osaa matikkaa ja kuinka pitäisi laskea enemmän... olen monta kertaa viiltänyt sen takia. En kestä mitään negatiivista, itsetunto on ihan nollassa...😞