en tiedä mikä minulle tuli, välillä pelotta itseänikin. On vain uuvuttavaa, jos kokoajan jotain tapahtuu, jotain pahaa niin ei jaksa muille kertoa. Kerroin kyllä yhdelle ystävälle ahdistumisestani, mutta hänellä on omiakin huolia... Ja puhuin tänne.
Olen kirjoittanut päiväkirjaa, ja koitan kyllä käsitellä mutta välillä on vain sellainen että en mä vaan jaksa. haluan pois silmistä, pois mielestä tän asian. Välillä en ajattele ollenkaan, välillä kokoajan että kidutan itteäni.. En tiedä mikä on kultainen keskitie.. En tiedä. En mä kotona puhu, en jaksa tuota puolisoa. Tai puhutaan me, mutta niitä näitä ja isälle juttelen milloin mitäkin. Olen ainakin läsnä.
Yritän alitajunnassa valmistua pahimpaan, ihankuin se auttaisi.... En uskalla puhua tai sanoa mitään hyvää kun pelkään että taas jotain tapahtuu. Olen lihonutkin tässä 5kg lyhyen ajan sisällä, ja päätin lopettaa herkkujen syömisen. Kuten aiemmin sanoin, en yhtään ihmettele enää miksi ihmiset rupeaa ryyppää, syömään tunteisiin, vetämään lääkkeitä... Elämä on karua:/
Olen siis kirjoittanut vihkoon asioita, joista pitää puhua kun menen kriisiterapiaan.. Kynnys on kova ja kieltämättä houkuttelisi vain olla hiljaa... En mä tiiä
En kuitenkaan jaksa uudestaan ja uudestaan puhuu pettymyksistä... Kai mä pelkään että ne määrittää mua? Tai en oikeastaan vaan jaksa. En jaksa.
En tosin aio itelleni mitään tehdä, eikä sellaisia ajatuksia ole ollutkaan...