Minua ahdistaa. Olen vain isän lähellä. Se on sit lapsuuden loppu ja kaiken loppu. En kestä että isä kuolee. En myöskään osa kertoa isälle, kuinka paljon välitän. Haluaisin kauheasti tietää lapsuudestani ja vanhemmistani mutta en tohdi kysyä. Tai jos kysyn, isä ei jaksa vastata. Tosin ei se ole ikinä paljoa puhunut...
Olin ihan maassa kun isä oli kuumeen vuoksi sairaalassa... Ajattelin että se on menoa. En kestä ajatusta ilman isääni. Olen vihainen, kun joudun jossain vaiheessa menettämään lapsuuden kodin ja minulle tärkeimmän. Välillä itkettää ja välillä oon ihan turtunut. Olen aina ollut isän tyttö. Tämä on niin epäreilua... Välillä suljen kaiken pois. Kiellän.
Mietin joka yö että herääköhän isä.. Entä jos jotain tapahtuu.
Esitän nyt että kaikki on hyvin, vaikka oikeasti uskon että en ansaitse olla onnellinen. Elämäni oli kaikki hyvin ja jälleen kerran vedettiin kaikki pois.
en osaa olla tarpeeksi läsnä. En osaa puhua isälle. Olen vihainen niille jotka ei ole joutunut kokemaan tätä... Kuolema on niin lopullinen. Miksi minä? Miksi minä? Joudun kokemaan tämän?
Minulla on perhettä mutta isä on kaikkeni... Olen niin yksinäinen, kun en ole isän luona... Isä on kaikkeni
Huonoina hetkinä mikään ei auta. Ei mikään. Joulukuussa kaikki meni huonosti, en osannut enää unelmoida. Pelkäsin kokoajan...
Aionko oikeesti tehdä ton, että jätän isälle puhumisen viimetippaan? Ehkä mä en koskaan ehdi puhua
Kotona kyllä olen... nykyään enemmän läsnä mutta välillä ei
Miten ihmiset muka selviää siitä kun läheinen riutuu syöpään? Niinkun oikeasti.. Olen nähnyt vierestä sen ja mitä se tekee. Sen karmeampaa kohtaloa en voi tietää...
Jos miettii nyt, hieman parempana päivänä niin ainoa asia mikä auttaa, on se että joskus kaikki joutuvat kokemaan läheisen kuoleman.....
Oon vaan liian nuori tähän.
Miten mä selviän pahimmasta, kun se tapahtuu? Miks en voi lopettaa murehtimista? Miten sellaisen surun kanssa voi elää? Enkö ole jo kärsinyt tarpeeksi?