Lääkeriippuvaisuus

Lääkeriippuvaisuus

Käyttäjä Kuolemankello aloittanut aikaan 03.06.2013 klo 22:14 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kuolemankello kirjoittanut 03.06.2013 klo 22:14

Mulla on ongelma. Aina kun löydän isän lääkekätköistä Panacodeja tai muita kolmiolääkkeitä niin varastan joka liuskasta muutaman ja napsin niitä saadakseni pään sekaisin. Vedin kaksi viikkoa niin että otin joka aamu yhden panacodin ja päivällä toisen ja toleranssit kasvoi. Sitten piti ottaa aamuisin kaksi. Meni viisi laatallista panacodeja aika äkkiä ja kyllähän isä sitten huomasi kun kaikki lääkkeet oli kadonneet..
Mietin koko ajan että mistä saisin lisää panacodeja tai mitä vaan. On sellainen olo että jos joku antaisi mulle nyt huumeita niin ottaisin ne. En vaan jaksa välittää. Pilveä oon poltellut mutta sekään ei anna enää toivottua vaikutusta. Mua pelottaa ihan vitusti oma itteni, en halua olla lääkeaddikti mutta inhoan olla ns. selvinpäin.
En ees tiiä miks kirjotin tän, halusin vaan avautua.

Käyttäjä keväänlapsi kirjoittanut 04.06.2013 klo 18:28

Elä ainakaan noilla Panacodeilla leiki, tuskalliset kivut jos överit vetää.

Käyttäjä Joo kirjoittanut 11.06.2013 klo 13:16

Mulla helpotti, kun aloin liikkumaan ihan hulluna. Kerroin läheisille, että mulle ei saa antaa mitään lääkkeitä yms. Aluksi oli vaikeeta olla selvinpäin ja välillä sorrun ottamaan jotain rauhottavaa, jos saan. Mutta se on aina vaan helpompaa ja helpompaa. Jos tekee mieli meen urheilemaan, puhun, itken...