Kun opinnot ahdistaa

Kun opinnot ahdistaa

Käyttäjä Upponalle aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 16:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Upponalle kirjoittanut 12.11.2013 klo 16:30

Olen viimeisen vuoden kätilöopiskelija. Viittävaille valmis. Vain opinnäytetyö puuttuu. Aloitinkin sen teon tuossa syksyllä tekemällä hankesuunnitelman, mikä yliopistoissa on pari sivua, meillä 8-12 sivua täydellisyyteen hiottua timanttia.
Olen 2,5kk vääntänyt suunnitelmaa joka viikko toisensa jälkeen ei kelpaa ohjaajalleni koska lähdemerkintä on väärin. KÄTILÖTYÖ onkin PILKKU Väärässä paikassa tai joka pitäisi ollakin jotka. Tai ulkomaalaisia lähteitä ei nyt 2,5kk jälkeen olekaan yhtäkkiä tarpeeksi.
Ja aikataulut paukkuu. Minun piti valmistua ensikuussa, 35pvä päästä niin tässä sitä ollaan yhtä V*** suunnitelmaa vääntämässä kun pitäisi se itse opinnäytetyökin vielä vääntää!! Ohjaaja tiesi alusta alkaen aikatauluni mutta ei, hän ei kertakaikkiaan tajua että minulta loppuu tammikuuhun opintotuki ja olen sen jälkeen KUSESSA. EI TULOJA!! MIlläs maksat asunnon ja laskut..

No otin sitten yhteyttä tutor opettajaan, opintopsykogiin.. alun tsemppi kannusti jatkamaan mutta siihen se sitten jäi.. Opinnäytetyöhän on 15op mikä tarkoittaa 3kk työmäärää, mutta 2,5kk olen vain kirjoittanut siitä mitä aion tehdä, koska ja miten. Mutta en ole oikeasti päässyt mitään tekemään..
KOHTA TULEE SEINÄ VASTAAN!!

Olen niin paniikissa ja ahdistunut että rekanalle jääminen alkaa kuulostaa hyvälle idealle kun en enää tiedä keneltä muka pyytäisin apua kun ei opintopsykolokikaan auttanut..

Olisiko muita joilla opintojen kaa ollut ongelmia. Mistä olette apua saaneet?!