kun mikäään ei auta

kun mikäään ei auta

Käyttäjä deline aloittanut aikaan 20.07.2015 klo 20:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä deline kirjoittanut 20.07.2015 klo 20:38

Olen ollut hirveän huonossa kunnossa kauan. Keväällä oli ongelmia syömisen kanssa, vieläkin jonkun verran. Koen olevani läski, mutta en halua laihduttaa. Oikeastaan laihdutin mutta se huomattiin. Seurauksista kerrottiin, mutta sitä, että olen läski, ei otettu huomioon. Kärsin myös paniikki-ja ahdistuneisuushäiriöistä (melkein samat mutta eri kuitenkin, en tajua logiikkaa) ja määrittelemättömästä masennuksesta. Lähiaikoina en ole jaksanut tehdä yhtään mitään, olen vain yrittänyt nukkua (tämä ei onnistu) ja suunnitellut itsemurhaa. Itselläni on ihmisiä kenelle voi puhua, mutta en viitsi enää häiritä niitä, sillä olen niin paljon häirinnyt. Nyt olen tekemässä oikeasti jo melkein itsemurhan, mutta kuitenkin on pakko sinnitellä vielä huomiseen. Kohta ei auta mikään ja tämä on liian pelottavaa ollakseen totta. Paniikkikohtausten jälkeen olen aivan kuin olisin valvonut monta yötä peräkkäin, en jaksa mitään. Ja kohtauksia tulee melkein joka päivä..☹️😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 21.07.2015 klo 22:36

Moi deline,

Halaan sua ajatuksissani. Ethän tee itsemurhaa. Se voi tuntua ainoalta ratkaisulta, kun olo on hirveä, mutta se ei ole oikeasti ratkaisu.

Ikävä kuulla, että sua ei kunnolla kuunneltu. Uskaltaisitko kuitenkin puhua läheisillesi? Sun ei tarvitse ajatella, että häiritsisit heitä. Vastaavasti olet varmaan joskus auttanut heitä joissakin asioissa, ja ilman muuta silloin pitää saada tukea, kun olo on vaikea.

Täällä Tukinetissä voit olla yhteydessä päivystäjään. Hänenkin kanssaan voit miettiä, miten pääsisit eteenpäin ja saisit helpotusta oloosi. Onko sulla minkäänlaista hoitokontaktia, jossa saisit apua masennukseesi ja paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöösi? Olisi varmaan paikallaan, että saisit näihin ammattilaisten apua.

Deline. Oot kaunis ja arvokas ihminen, ja ainoa laatuasi. Tätä ei masennus, ahdistuneisuus tai syömisongelmat sulta vie. Tuhannesti tsemppiä ja halauksia sulle. Kannattaa hakea apua ja pysytellä elämässä kiinni, sillä sun päivä koittaa vielä ja voit nähdä kauniita päiviä. Toivottavasti saat nukuttua ja jaksat päivä kerrallaan eteenpäin. Olo helpottaa vielä ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2015 klo 21:23

Moi Deline.

Ethän luovuta vielä? Jokin päivä sinäkin huomaat että olet kaunis ja arvokas ihminen.
Itselläkin on ollut noita ajatuksia, ja olen päässyt yli. Anna aikaa itsellesi, jokaisella on joskus vaikeaa. Älä luovuta vielä 😍

Kirjoittaminen auttaa, jos ei uskalla puhua. Kirjoita vaikka tänne. 🙂