Kun kuolemasta on tullut ystävä.
Mua on nyt noin viikon ahdistanut normaalia enemmän. Eilen jopa aloin miettimään itseni tappamista. Kerroin tuntemuksistani kaverilleni ja poikakaverille. Poikakaverini ei oikein ymmärrä tilannetta, sillä ei ole omistanut ketään kaveria jolla olisi masennus.
Tiedän ettei itsemurha ole mikään ratkaisu, enkä aio toteuttaa sitä. Ahdistaa vain se kun ajattelen sitä lähes joka päivä, mutta eilen aloin jo miettimään eri toteutuskeinoja…
Mun syömistavat on kans alkaneet taas muuttumaan näin vuoden jälkeen… Skippaan ruokia ja jos syön jotain niin pyrin kuluttamaan kaiken jos en jopa enemmän kaloreita kuin oon syönyt. Paino on kyllä samassa taas kuin vuosi sitten mutta ahdistaa kun haluisin olla laiha mutta en pysty hillitsemään mun syömisiä. Helposti saatan syödä 200g suklaata, ensin tietysti iloisena mutta sitten tulee kauhea syyllisyys ja ahdistus.
Vihaan tätä.
Siksi tuntuukin et olis itselle vaan helpompaa kuolla…☹️
En oo myöskään kertonu mun hoitajalle asiasta. Oon nyt muutaman viimisen viikon aikana vaan esittänyt et kaikki on ok, vaikka ei tosiaankaan oo ollu
Torstaina olis sitten tapaaminen ja haluaisin kertoo kaiken mut en vaan pysty.. Oon suunnitellu kirjottaa kaiken paperille ja antaa sen sitten mun hoitajalle.
Toivoisin jonkun näköistä intensiivijaksoa mut tuntuu et mun ongelmat ei oo tarpeeks isoja sinne… En vaan tiedä enää mitä teen. Vihaan mennä nukkumaan koska tiedän että sitten tulee aamu ja pitää herätä tähän helvettiin… Elämästä on tullut liian vaikeeta.