Nyt jo pari viikkoa elämä on ollut ihan helvetillistä. Tiedän että tästä se lähtee menemään alaspäin. Aikaisempi masennukseni kulki juuri samaa reittiä, nyt tiedän että edessä on synkät ajat, jolloin teen typeriä ratkaisuja. Pelkään kuitenkin että ratkaisut menevät siten, että syön ja lihon, koska BED on ollut riesanani jo kohta kolme kuukautta, nostaen painoani yli 10kg. Ennen ratkaisut olivat esim. Kaupungista yhtäkkinen lähtö (karkaaminen), ollessani 13. Vuosi sitten se oli hiusten blondaus. Nyt se on ollut lähinnä ahmimista ahmimisen perään. Jäätelöpaketti kaupassa houkuttaa. Kerran ajattelin, että syön itseni hengiltä.
Joskus hyppäsin auton alle. Joskus poltin käteni tulitikuilla kauttaansa. Kaikkia kertoja on edes mahdoton muistaa, mutta paljon tyhmää on tullut tehtyä. Paljon.
Nyt ajattelin tehdä taas jotain. Asian suunnittelu aina auttaa minua kestämään vaikean olon, ja sen toteutus yleensä rauhoittaa minua ja saa jotenkin takaisin omalle tielleni. Nyt ajatus olisi tosin ryypätä itseni hengiltä, jonka jälkeen ei ole tosiaan mahdollisuutta palata, kun tosiaan... Olen hengiltä. En vielä tiedä, mikä eteen. Ahdistaa.
En tiedä mikä saisi oloa helpommaksi. Ei ole kavereitakaan joille kertoa. Oma "kaverini" juuri aiheutti riidan, tai oikeastaan halusin suuttua hänelle, ja odotin vain kipinää, josta voisin suuttua ja työntää hänet pois elämästäni. Hän on älykkyydeltään lahjaton, oikeastaan voisi ilkeästi sanoa että tyhmä. Pidän häntä vain isona lapsena, jota joudun kaitsemaan, enkä siksi pidä hänen seurastaan. Hän on jälkeenjäänyt eikä sille voi mitään, mutta jatkuva uusavuttomuus vain suututtaa. Lisäksi muutkin kaverini ovat vain hyvän päivän tuttuja, osan olen tarkoituksella sohinut kauas minusta. Perheelleni en jaksa edes avautua. Ei siitä ole hyötyä. Äitini pilkkaisi, isä kysyisi miksi. Ja sehän siinä on, en tiedä itsekään miksi. Siskoilla on omat murheensa. Pienemmät siskot ovat niin pieniä, ettei sekään hyvä ole. Lisäksi minusta on ollut muutenkin tarpeeksi vaivaa, en voi aina olla se jota pitää tukea ja lohduttaa. En koskaan voi maksaa asioita takaisin tätä menoa.
Lääkäri on huomenna klo 12, mutta en tiedä. En tiedä jaksanko puhua asiasta.