Kummitukset ja henkiolennot pelottaa!!
Kerron nyt tässä mun parista pelosta.
Mun peloista joiden takia viime yönä valvoin. Tätä ennen en ollutkaan vielä joutunu näiden pelkojen takia valvomaan. Nimittäin kummitus/henkiolento pelot. Pelkään molempia. Ja spiritismiä sun muuta ihan kamalasti. Pelkään että joku kauhee pelottava paha voima, henkiolento, joku ilmestyy yhtäkkiä mun luo jos vahingossa ajattelen jotain väärää.
Nykyään nuo mun pelot ei oo millään niin voimakkaita ku ennen. Kaks vuotta sitten pelkäsin aivan järkyttävän paljon suihkussa käymistä ja en voinut siellä kertaakaan laittaa silmiä kiinni. Pelkäsin sitä pesuhuoneen peiliä ja lattiakaivoa. Ja kaikkia muitakin peilejä. Ja yöllä, varsinki jos muut nukahti ennen mua, pelkäsin ihan kamalasti että se joku tulee sieltä peilistä vessasta ja katoin koko ajan ihan kauhulla sen huoneen ovenkahvaa jossa nukuin. Pelkäsin että yhtäkkiä oikeesti huomaan että se laskeutuu ja se vessan peilin olento tulee mun luo ja… En tiiä kumpi on pahempi vaihtoehto; se että vessan ovi on kiinni ja valot pois ja en nää jos se tulee sieltä peilistä, vai se että siellä on valot päällä ja ovi auki.
Nykyäänkin en välttämättä uskalla pimeään sytyttää kynttilöitä ja varsinkin jos vahingossa joku sanoo tai itse ajattelen edes sanaa spiritismi, on pakko vähintään sytyttää valot ja ehkä jopa puhaltaa kynttilät. Ja jos voin päättää niin en koskaan nuku pimeässä. Kaverilla en kehtaa sanoa että pelkään nukkua pimeässä mutta kotona nukun aina jokin käytävän tai vaatehuoneen valo päällä ja silloin kun pelkään niin melkein kaikki valot päällä. Joskus on ollut sellaisia öitä että oon maannut koko pitkän yön pimeässä huoneessa peiton alla silmät auki liikahtamatta aamuun asti, että joku herää tai että on riittävän valoisaa. Se on ihan järkyttävää. Jos vain räksyttää silmiään, tuntuu että joku hyökkää kimppuun.
Pelkään kauheesti että tietämättäni houkuttelen paikalle jotain sellasia, tai sitten että suututan niitä.
Sitten pelkään myös kummituksia, vähän. Niitä en niin paljon. Ei ne tunnu niin pelottavilta. Ja niistä mulla on myös omakohtaista kokemusta. Ennen en edes uskonut niihin. Mutta nykyään on vähän pakko uskoa. Kaikki todisteet puhuu sen puolesta. Ja siksi saatan nykyään helpommin uskoa myös muiden tarinoita kummituksista. Mutta en ihan mitä tahansa ”juttuja”, sellaisia jotka vois vaikka olla tottakin.
Muilla samoja pelkoja? Miten pääsen noista eroon?