Tyttöystäväni kärsii. Hän viiltelee itseänsä, käyttää liikaa päihteitä ja on ahdistunut. Meidän parisuhde voi ihan hyvin, mutta tämä ongelma on silti olemassa. Tiesin että hänellä oli näitä ongelmia ollu joskus jo ennen meidän yhdessäoloa, mutta ne ovat lopputalvesta tulleet taas pintaan voimakkaasti. Siihen vaikuttaa ainakin yksi surullinen tapahtuma talvella, mitä en voi tähän julkisesti kirjoittaa. On toki hyviäkin päiviä, mutta sitten on myös huonoja. Hän valittaa että miksi kukaan ei tee mitään… ja että on yksin, mikä riipaisee hirveällä tavalla minua : ( Olen tällä hetkellä varusmiespalveluksessa mikä tekee asiasta vaikeamman, koska olen kaukana. Tahtoisin vaan olla rakkaani lähellä ja olen valmis tekemään kaikkeni auttaakseni. En vaan tiedä miten kauan jaksan itse, sillä oma arkeni on vaikeutunut huomattavasti huolen takia. Valvottuja öitä kertyy ja palvelustehtävät menee puolella teholla, vaikka nyt pitäisi panostaa niihin. Oon pitäny päivittäin yhteyttä, kuunnellu, kuunnellu ja kuunnellu… se ei vaan riitä. En voi antaa tämän jatkua ja seurata kun rakastamani ihminen kärsii. Mitä minun pitäisi tehdä? Hyvät neuvot ja ohjeet olisi nyt kultaakin kalliimpia.
Anteeksi jos teksti on sekava, toivottavasti siitä saa jotain selvää ja lisää saa kysellä. Auttakaa : (