Kriisien kriisi, en vaan jaksa enää ja haluan pois

Kriisien kriisi, en vaan jaksa enää ja haluan pois

Käyttäjä Moopy aloittanut aikaan 14.12.2016 klo 19:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Moopy kirjoittanut 14.12.2016 klo 19:52

Moi!
Tästä saattaa tulla pitkä romaani, mutta koitan tiivistää ja ois ihanaa jos joku jaksais lukea kokonaan.
Tää vuosi on ollut ihan täyttä helvettiä. Alkuvuodesta lähtien onoffiksi muuttunut parisuhde, jonka ongelmia on vaikea edes määritellä, kun ne tuntuivat muuttuvan koko ajan. Tämä exäni sitten kertoi perheelleni itsetuhoisuudestani (jota oli ollut vuodia jo ennen häntä, enkä ollut kertonut asiasta koskaan kelleekkään muulle kuin hänelle, ja sekin on osoittautunut suureksi virheeksi). No tästä nousi usea järkyttävä määrä paskamyrskyjä perheeni osalta, joka syytteli minua kaikesta mahdollisesta ja ahdistus ja paha olo vain kasvoivat entisestään siihen pisteeseen että päätin että minun on pakko muuttaa omilleni koska en kestä kotona.

Muutin alkusyksystä vanhan ala-astekaverini kanssa kaverikämppään, mutta n. 3-4 viikkoa muuton jälkeen kävi ilmi että kyseinen henkilö on päästään aivan sekaisin, psykopaattinen ja vaarallinen. Jouduin siis asumaan kuukauden kodittomana muiden nurkissa, kivasti yo-kirjoitusten aikaan. Sitten pääsin yksiöön asumaan ja sain ex-kämppikselle lähestymiskiellon.

Hän rikkoi tätä lähestymiskieltoa viikko tai pari sitten ja käveli kahden metrin päässä minusta, varmaan parinsadanmetrin ajan. Mukanani oli kaksi kaveria. Kun asia pitäisi viedä poliisille että lähestymiskieltoa on rikottu, kaverini ovat kirjoittaneet todistajanlauduntoihinsa ettei (ex-kämppis) vaikuttanut seuraavan meitä. Tämän myötähän hän pääsee tästäkin kuin koira veräjästä.

Olen niin ahdistunut ja peloissani, en halua mennä ulos, ellei ole aivan pakko, sillä en halua että eräs hullu seuraa minua, etenkin kun en voi sitä itse edes tietää. Joudun olemaan kaikkien eri näkemysten ja kaiken keskellä, enkä todellakaan haluaisi. On vain niitä jotka tietävät oikeasti kuinka sekaisin hän on, mutta vaikuttaa että minä teen koko ajan jotain väärin, ja minulle toitotetaan että minun tulee hoitaa asia. Sitten on niitä, jotka tietävät kuinka sekaisin hän on, mutta eivät ole sisäistäneet sitä, joten eivät esim usko hänen seuranneen minua tahallaan, vaikka heille esittäisi kaikki sen todistavat asiayhteydet, he eivät siis oikein usko että kukaan voi olla niin sekaisin.. Ketään ei kiinnosta miten peloissaan, ahdissaan ja väsynyt tähän tilanteeseen minä olen. Haluaisin vain pois tästä tilanteesta. Tuntuu että tämä vuosi on vienyt minulta parisuhteen ja 4-5 kaveria (koska sekopää…), tuntuu ettei oikein mitään ole jäljellä, enkä jaksaisi enää mitään. En tiedä mitä pitäisi tai mitä voisin tehdä. Anteeksi jos teksti oli sekava.

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 24.12.2016 klo 18:38

Moopy kirjoitti 14.12.2016 19:52

Moi!
Tästä saattaa tulla pitkä romaani, mutta koitan tiivistää ja ois ihanaa jos joku jaksais lukea kokonaan.
Tää vuosi on ollut ihan täyttä helvettiä. Alkuvuodesta lähtien onoffiksi muuttunut parisuhde, jonka ongelmia on vaikea edes määritellä, kun ne tuntuivat muuttuvan koko ajan. Tämä exäni sitten kertoi perheelleni itsetuhoisuudestani (jota oli ollut vuodia jo ennen häntä, enkä ollut kertonut asiasta koskaan kelleekkään muulle kuin hänelle, ja sekin on osoittautunut suureksi virheeksi). No tästä nousi usea järkyttävä määrä paskamyrskyjä perheeni osalta, joka syytteli minua kaikesta mahdollisesta ja ahdistus ja paha olo vain kasvoivat entisestään siihen pisteeseen että päätin että minun on pakko muuttaa omilleni koska en kestä kotona.

Muutin alkusyksystä vanhan ala-astekaverini kanssa kaverikämppään, mutta n. 3-4 viikkoa muuton jälkeen kävi ilmi että kyseinen henkilö on päästään aivan sekaisin, psykopaattinen ja vaarallinen. Jouduin siis asumaan kuukauden kodittomana muiden nurkissa, kivasti yo-kirjoitusten aikaan. Sitten pääsin yksiöön asumaan ja sain ex-kämppikselle lähestymiskiellon.

Hän rikkoi tätä lähestymiskieltoa viikko tai pari sitten ja käveli kahden metrin päässä minusta, varmaan parinsadanmetrin ajan. Mukanani oli kaksi kaveria. Kun asia pitäisi viedä poliisille että lähestymiskieltoa on rikottu, kaverini ovat kirjoittaneet todistajanlauduntoihinsa ettei (ex-kämppis) vaikuttanut seuraavan meitä. Tämän myötähän hän pääsee tästäkin kuin koira veräjästä.

Olen niin ahdistunut ja peloissani, en halua mennä ulos, ellei ole aivan pakko, sillä en halua että eräs hullu seuraa minua, etenkin kun en voi sitä itse edes tietää. Joudun olemaan kaikkien eri näkemysten ja kaiken keskellä, enkä todellakaan haluaisi. On vain niitä jotka tietävät oikeasti kuinka sekaisin hän on, mutta vaikuttaa että minä teen koko ajan jotain väärin, ja minulle toitotetaan että minun tulee hoitaa asia. Sitten on niitä, jotka tietävät kuinka sekaisin hän on, mutta eivät ole sisäistäneet sitä, joten eivät esim usko hänen seuranneen minua tahallaan, vaikka heille esittäisi kaikki sen todistavat asiayhteydet, he eivät siis oikein usko että kukaan voi olla niin sekaisin.. Ketään ei kiinnosta miten peloissaan, ahdissaan ja väsynyt tähän tilanteeseen minä olen. Haluaisin vain pois tästä tilanteesta. Tuntuu että tämä vuosi on vienyt minulta parisuhteen ja 4-5 kaveria (koska sekopää...), tuntuu ettei oikein mitään ole jäljellä, enkä jaksaisi enää mitään. En tiedä mitä pitäisi tai mitä voisin tehdä. Anteeksi jos teksti oli sekava.

Hei moopy kamala kuulla että sinulla menee huonosti. Mä en tiedä mikä kannattaisi tehdä mut kannattaisi miettiä että jos voisit vaikka muuttaa toiselle paikkakunnalle tai jotain.

Mä toivon että voisit paremmin ja että sun tilanne paranisi.☺️❤️