Kriisi

Kriisi

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 28.12.2021 klo 21:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 28.12.2021 klo 21:36

Tää korona hommeli ihmetyttää ei oo muuta vaihtoehtoa, kun sairastaa se,  korona on pöpö, joka on valloittanut, maan, toivottavasti ei tule pakkorokotuksia, en halua sitä,, PS oon tehnyt laulun sanoja ja sävellyksiä tähän korona asiaan. Entäpä jos korona onkin jokin uni kaikki on siinä painajaisessa, herättäkää mut. Kaikki yhdessä ollaan koronan kanssa. Eletään vähän niinkuin ”uutta ja ihmeellistä aikaa” uudet rajoitukset uudet tilanteet, uusi elämä, ihmeellisen korona kuplan keskellä. Ei tähän tarvii vastata uusi maailma, on uusin keksintö. Mä oon sitä mieltä että liioitellaan vähän tämän koronan kanssa. Vaikka se totta on. On vähän semmoinen epätodellinen olo.

Käyttäjä Mirka_Saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 04.01.2022 klo 19:24

Hei ask!

Hienoa, että olet onnistunut ajatuksiasi ja tunteitasi purkamaan biiseiksi. Toivottavasti olet saanut puhua ajatuksistasi myös ystävän tai jonkun aikuisen kanssa.

Tämä tilanne herättää monenlaisia ajatuksia itse kullakin ja erilaiset ohjeet ja rajoitukset tekevät tilanteesta hyvinkin epätodellisen ja unenomaisen.

Kannattaa tehdä asioita, jotka tuovat iloa ja on itselle mielekkäitä.

tsemppi terkuin: Mirka Helsingin Saappaasta