Kouluun meno ahdistaa

Kouluun meno ahdistaa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 14.01.2020 klo 09:56 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2020 klo 09:56

Tykkäsin ennen käydä koulua kun mun kaverit oli kuitenkin siä ja näin. Menin toiseen kaupunkiin lukioon ja mua pelottaa kouluun meno. Kun mä tiiän et oon kuitenkin yksin koko päivän enkä jaksa keskittyy tunneilla. Ei kukaan oo ilkee tai mitään mutta oon vaan niin yksin. Eniten mua jännittää että tehään jotain ryhmä tai paritöitä koska ei kukaan halua tehä mun kaa. Tiiän että oon säälittävä mutta oon niin yksinäinen ja ahdistunu et itken ja mietin itsemurhaa joka ilta ja viiltelen joskus. En vaan tiiä mitä tekis. 

Käyttäjä Henna_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 27.03.2020 klo 14:52

Heippa, mitä Sinulle kuuluu tänä päivänä? Olethan huomannut viime aikoina lisääntyneen verkkotyön. Eli Saapaschattkin on lähes joka päivä auki eri aikoihin täällä tukinetissä. Tervetuloa juttelemaan muiden kanssa.

 

Henna, Saapas Helsinki

Käyttäjä Eop kirjoittanut 31.03.2020 klo 23:50

Oletko keksinyt, mikä voisi olla syynä yksinäisyyteesi? Millä tavalla olet yrittänyt tutustua muihin?

Itse taas koin yksinäisyyttä ja syrjintää peruskoulussa, mutta lukiossa tutustuin uusiin ihmisiin. Lukiossa ihmiset ovat ainakin oman kokemukseni mukaan jo kypsempiä, joten varsinaista kiusaamista ei taida ainakaan kovin paljon esiintyä