Kouluammuskelu

Kouluammuskelu

Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 23.09.2008 klo 14:32 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 23.09.2008 klo 14:32

Itkettää ihan hirveästi. Koitan kovasti miettiä, onko siellä tuttuja ja haluaisin auttaa ja en tiedä mitä tehdä. Miten näin voi käydä aina kun luulee maailman olevan kunnossa. Voi kun osattaisiin tehdä jotain, auttaa, mutta tiedän, ettei niin ole. On niin hankala saada apua. Tarvitaan lisää auttajia ja kaikkea. En tiedä…
😭😞

Käyttäjä Ylläpitäjä (Tukinet Ylläpito) kirjoittanut 23.09.2008 klo 14:37

Huomisessa liveryhmässä 24.9. on mahdollisuus keskustella tapahtumasta ja siihen liittyvistä tunteista. Liveryhmän kesto on poikkeuksellisesti klo 13-16.

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2008 klo 15:03

ampuja on just munikäinen

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2008 klo 20:13

Minun iltani on kulunut siten että olen kuunnellut radiota ja yrittänyt ehtiä johonkin noista avatuista kriisichateiteista. aina ne on täynnä, hetken lukee mahtuu vielä yksi, en koskaan ehi, joku vie paikan ja taas jonotan. vaikka ei olisi edes mitään asiaan silti jonotan. vaikka pitäisi kai lukea huomiseen tenttiin, silti jonotan vaan. kohta ne menee kiinni, ehkä silti jatkan jonottamista, onko mitään väliä. jonotan ja jonotan, olen ekana kun seuraavan kerran aukeaa kriisichatti.

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2008 klo 06:45

Minä en mene tenttiin, en ole yhtään yöllä nukunut vaikka söin kaksi unilääkettä. Nyt olen ikäänkuin herreillä ja nukuksissa.

Minäkin vihaan ihmisiä, ehkä koko ihmiskuntaa mutta en niin paljon, että muitakin tappaisin. Olisin halunnut, että tuo murhaaja jää eloon. aattelin ettei enää kukaan jatkaisin tätä tapposarjaa, jos näkisivät ettei itsensä tappaminenkaan ole niin hellpoa.

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 24.09.2008 klo 11:25

Minusta itsemurhan voi tehdä, sillä tiedän, että se usein tuntuu ainoalta ratkaisult, mutta ei saisi viedä elämää toiselta. Se sattuu. Ja kaikki tämä vain kertoo siitä,ettei nuorten masennusta ja ongelmia oteta tosissaan.
Aikuisten täytyy uskoa, ettei nuoret jaksa tällaista. Tarvitaan lisää apua. Ja eniten me tarvitaan aikaa.

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 24.09.2008 klo 11:35

TÄMÄN PÄIVÄN
TÄRKEIN TEHTÄVÄ

Jos tietäisin, että tämä on viimeinen kerta,
kun näen sinun nukahtavan, peittelisin sinut
huolellisemmin ja lukisin puolestasi rukouksen.

Jos tietäisin, että tämä on viimeinen kerta,
kun näen sinun astuvan ulos ovesta, rutistaisin
sinua lujasti ja kutsuisin takaisin halattavaksi.

Jos tietäisin, että tämä on viimeinen
tapaamisemme, minulla olisi toki aikaa sanoa
sinulle, että rakastan sinua.

Jos tietäisin, että tämä on viimeinen päivä,
jonka me saamme elää yhdessä. Mutta eihän tämä
vielä tähän lopu. Yksi päivä sinne tai tänne.
Onhan päivä vielä huomennakin - onhan?

Todennäköisesti on. Ehdin korjata laiminlyöntini.
Onneksi elämä tarjoaa loputtomasti uusia
mahdollisuuksia, tilaisuuksia hyvittää.
Huomenna voin kertoa sinulle, että rakastan
sinua. Huomenna tarjoan sinulle apuani.

Mutta siltä varalta, että olen väärässä, eikä
minulla olekaan kuin tämä päivä, sanon, että
olet minulle hyvin rakas. Kaikki eivät näe
huomista. Jollekulle tämä on viimeinen
mahdollisuus puristaa toinen rintaansa vasten.

Miksi siis odottaa huomista,
kun saman voi tehdä jo tänään?

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 25.09.2008 klo 15:56

Minun entisellä yläasteellani, kaikista rakkaimmassa paikassa oli tänään poika, joka uhkasi tappaa. Poliisi vei pois ja seiskat itkivät. Ja minun rakkaimmat ihmiseni, kaksi opettajaa olivat siellä, ja minä niin haluan suojella kaikkia kymmeniä kavereitani, ja opettajia, jotka saivat minut jatkamaan tähänkin asti. Niin haluan auttaa ja jos siellä joku ammutaan, niin se olen minä, muihin ei kosketa.

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 26.09.2008 klo 23:24

onko tuo^^sin-sa sun itekirjottama vai ootko kopionu sen jostain muualta? Saanko ottaa sen koneelleni, se on niin kaunis?

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 29.09.2008 klo 12:08

Sain sen positiivarit- sivulta. (positiivarit.fi) Siellä on paljon runoja ja muuta.

- Voimia!