Oon 14v tyttö ja perheen vanin lapsi. Teen kotitöitä lähes jokapäivä ja paljon enemmän kuin muut lapset. Minulla on 13v veli ja kaksi 10v siskoa sekä yksi 7v sisko. Veljeni ei tarvitse tehdä kuin kerran viikossa tiskit, kun minä teen joka toinen päivä tiskit ja joka toinen päivä pyykit. Teen myös paljon muitakin töitä. Vaikka tekisin paljon töitä, äiti ottaa minulta esim. Rahaa pois (ollaan sovittu että jos esim siivoan siskojen huoneen joka ikisen laatikon niin saan 20) eikä sano syytä. Jos sanon kotitöistä jotain vastaam, alkaa kova huuto siitä kuinka mulle annetaan kaikkea ja mä en tee kotitöitä.
Toinen juttu on se, että äiti huutaa tosi paljon. Huutaa kun tulee töistä, huutaa siitä että kananmuna oli jäänyt kattilaan aamulla, ym. Äitil on tosi kova ääni eikä se emmi käyttää sitä. Se huutaa mulle myös mun veljen asioista. Täs meijän yks tilanne:
Ä: MIKÄ ON KUN EI OSATA LAITTAA ASTIOITA OIKEIN
M: Timon tiskivuoro oli tänää
Ä: MÄ OON MONTA KERTAA TEILLE SANONU ETTÄ MUKIT LAITETAAN TÄHÄN KOHTAAN JA KIPOT TÄHÄN!
M: miks sä mulle siitä huudat, vaikka mä en niitä tehny ja mä osaan tehä oikein.
Ä: KOSKA TIMO EI OO TÄS NYT KUUNTELEMASSA ENKÄ MÄ PYYDÄ SITÄ TÄNNE ET VOI TULLA KUUNTELEMAA.
Oon myös ollut kiusattu koulussa ja oon tehny netissa masennustestin. Musta tuntuu et mun masennus on pahentunu siks et äiti on niin epäoikeudenmukainen ja huutaa paljon