Koska saa itse päättää, olen kyllästynyt tähän jankuttamiseen

Koska saa itse päättää, olen kyllästynyt tähän jankuttamiseen

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 21.11.2021 klo 17:16 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 21.11.2021 klo 17:16

jokainen ihminen on arvokas tavallaan ja miten kertoa se muille.  suhteet on leviämmässä käsiin, ei enää tiedä mitä tehdä. Toivottavasti, kun kirjoitan en pahota kenenkään mieltä, se ei ole tarkoitukseni. Mä en aio ottaa rokotetta, mulla on vähän semmoinen olo nyt. Minun avustaja on sairastunut koronaan, ja sanoi että sillä se on aika pahana, minä en ymmärrä nykyaijan ihmisii kun he eivät saa itse päättää rokotuksesta. Tiedän koronatilanne on leviämässä käsiin. Olen tullut siihen tulokseen että en ota rokotetta a, mahdollisten sivuvaikutusten takia b, kun kaikki painostaa, c, eikö jokainen saa päättää itse omista asioista, jos rokotetta laitetaisiin väkisin kuka siitä tykkäisi, no ei kukaan!! Haluaisin muistuttaa tähän minun terveys on jo sekaisin kun kaikki painostaa ei saa painostaa ketään, voi suositella, ihmiset kyllä ymmärtää. En oo varmaan Suomessa ainoa ihminen joka ajattelee näin. . Minä olen vain pieni ihminen joka katselee maailmaa pienin silmin. Tsemppii ihmiset!

Käyttäjä Anni_saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 08.12.2021 klo 18:36

Hei,

olen samaa mieltä siinä, että jokainen ihmiselämä on yhtä arvokas. Et pahoita ainakaan minun mieltäni. Ymmärrän, että lähipiirissä kommentoidaan koronaan suhtautumistasi. Jokainen saa ilmaista mielipiteensä. Kuitenkin riippuu siitä missä sävyssä ja jos asia on arka niin kommentit voi satuttaa. Ajattelen, että silloin kun kokee tulevansa painostetuksi niin siitä saattaa nousta halu vastustaa. Näyttää, että olet pohtinut paljon koronarokotusta ja löydät sen juuri sinulle sopivan vaihtoehdon.

Terveisin Anni NettiSaapas Helsinki