Koko kesä omien ajatusten vanki

Koko kesä omien ajatusten vanki

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 03.08.2019 klo 20:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 03.08.2019 klo 20:27

Olen omien ajatusten vanki.  Koko ajan mietin ja pohdin..!!?  Kaikenlaista älytöntä.  Oon ainakin siinä saanut tuntea ettei se hyödyt minua yhtään.  Minulla on huono  omatunto.  Se johtuu varmaan isän ja tyttärensä vuorovaikutuksesta.  Tiedän niin on monellakin.  Mutta menneisyydessäni on paljon selvitettävä asioita ja pulmia.  Minä olen erikoisnuori ja oon kokenut jonkinlaista väkivaltaa jossain vaiheessa elämää.  On henkistä ja fyysistäkin.  Uuvuttavat todellakin.  En kuitenkaan jaksa välttämättä jutella siitä.  Kerran kerroin siitä ulkopuolelle  se oli haastavaa ja jännittävää. Ehkä vähän pelottavaakin.,  mutta kun selvisin siitä niin kirjoitan siitä tänne.  On niin helpottavaa ja jotenkin kummallista kun oon saanut ajatukset jotenkin kasaan. Ja yritän selvitä päivä kerrallaan. . Mietin Voiko tempperamentin piirre olla huono asia.??!!  .. Jos ei tule toimeen sen tempperanmenttini kanssa.. Kuitenkin en voi sille mitään minun omasta mielestäni.. Ja on ollut monestikin siitä hiljaa kun olen tämmöinen ja tämmöinen ja välit ovat monestakin mennyt poikki ja taas uudestaan ollaan sovussa ja sitten taas… Semmoista…