Kiusaaminen ” Ihastuksesta”

Kiusaaminen " Ihastuksesta"

Käyttäjä tytteli96 aloittanut aikaan 10.10.2012 klo 19:46 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä tytteli96 kirjoittanut 10.10.2012 klo 19:46

Eli siis olen juuri päässyt ammatti-kouluun olen 16v tyttö
Joidenkin mielestä olen todella lapsellinen, kirjoittaessani tätä tänne mutta..
Minä olen kärsinyt masennuksesta ja nyt tuntuu, että se tulee takaisin ☹️
Yksi ihminen aloitti keksimällä yhdelle pojalle lempinimen mangusti.
Sitten hän veti läppää yhden kaverinsa kanssa siitä, kunnes keksi että hetkinen: ” Laurahan tykkää siitä..”
Siis en ole ikinä sanonut näin, mutta päätti ylläen tuon.
Aluksi olihan se hauskaa, mutta nyt tätä on jatkunut jo pari viikkoa!
Aina saan kuulla tuosta, jopa vetävät läppää ”eläimiin” sekaatumisesta ja kuinka saan hänen kanssaan lisko lapsia.
Kuintenkin tuo ei riitä tämä ”juoru” on mennyt sitten ympäri koulua ja nyt kuulen tätä jokaisen oppilaan suusta…
Tänäänkin oli asuntolan jääkaapin ovessa lappi: ” Näin tiedät olevasi ihastunut.” Sitten ovat pyytäneet tätä poikaa tulemaan koputtelemaan ikkunan taakse yms.
Olen aina ollut innostunut koripallosta, mutten enään sillä kuulen joka puolelta: ” Hei Laura miten menee sen kaa, Mites eläinmiin sekaantuja?”
En jaksa enää!
Onhan tämä alkanut vain vitsinä, mutta nyt tuntuu jo pahalta ja ahdistuneelta 😯🗯️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 08.12.2012 klo 16:25

Hei!
Sinuna kävisin välittömästi terkan, kuraattorin tai kenen tahansa luona. Kirjoittamisestasi on aikaa mutta jos yhä kärsit näistä häiriköistä niin mars heti matkaan. Asiat selvenevät jos aikuinen puuttuu asiaan. Älä jää tuleen makaamaan. Hyviä ratkaisuja ja onnea elämääsi ☺️❤️