Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.06.2016 klo 13:31

olen taas vajonnut syvään kuoppaan. Muutaman päivä oli ihan jees, mut nyt yritän rämpiä täällä pohjalla ja olla vahingoittamatta itteäni. Mut kun ei ole elämänhalua yhtään.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 24.06.2016 klo 15:37

Hyvää Juhannusta kaikille!

Käyttäjä Tertsi kirjoittanut 24.06.2016 klo 16:32

Mua pelottaa lähtee täältä kotialueelta minnekkään.. en uskalla muutako 20km sisällä kotoa olla.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 24.06.2016 klo 22:00

Kuuntelen tässä tätä biisiä: https://youtu.be/pThZtPZLnJI

Ja mietin, kuinka se elämä on niin haurasta... 😭 😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.06.2016 klo 16:13

Viime yönä naapurit bilettivät sen minkä kerkesivät... En nukkunut juuri. Tänään meno on aivan samanlainen. Parkkipaikka on täynnä autoja. Kokoajan tulee naapuriin lisää väkeä. Varmaan sata vierasta jo... Pizzaa tilasivat kasan... Heittelecät ikkunasta ulos pizza kartonkeja... Lasiakin on lennellyt. Jos soitan poliisit kyseiset naapurit aloittavat kostamisen.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.06.2016 klo 02:24

BirdBell kirjoitti 25.6.2016 16:13

Viime yönä naapurit bilettivät sen minkä kerkesivät... En nukkunut juuri. Tänään meno on aivan samanlainen. Parkkipaikka on täynnä autoja. Kokoajan tulee naapuriin lisää väkeä. Varmaan sata vierasta jo... Pizzaa tilasivat kasan... Heittelecät ikkunasta ulos pizza kartonkeja... Lasiakin on lennellyt. Jos soitan poliisit kyseiset naapurit aloittavat kostamisen.

Juuri kun on nukahtamassa... Naapurit jatkavat metelöintiä...

Käyttäjä nanaax kirjoittanut 26.06.2016 klo 09:49

BirdBell kirjoitti 26.6.2016 2:24

Moi!!
Joo meilläkin sama. Onko koko ajan pakko bilettää. Ja ne bassot. Mitä hienoo soittaa musaa bassot täysillä?!? Ikävää, et ne tekee tollasta. Ootko ikinä soittanut poliiseja sinne? Voithan sä ilmottaa nimettömänä ja sit kun ne kysyy oot niinku et tietäs

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 26.06.2016 klo 15:17

Jos soitan poliisit kyseiset naapurit aloittavat kostamisen.

Mulla on yksi naapurin alaikäinen teini tehnyt ihmeellisiä kostotempauksia, kun kerroin taloyhtiölle heidän sotkemis- ja riehumistempauksistaan (saivat kiellon rappukäytävässä oleskelusta). Ei ole kivaa. Eli on tuossa kostamispelossa ihan realistista ajattelua ☹️.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 26.06.2016 klo 19:49

Hei,

Mites teillä muilla meni juhannus?

Itsellä meni tänä vuonna ihan ok, ja siksi se meni ihan ok, kun pääsin sukulaisten sukulaisen mökille saunomaan. Piristi paljon, kun muuten masennus on läsnä 24/7.

Mutta nyt ahdistaa se, että juhannus on ohi, ja seuraava on vuoden päästä. Se, että päivät alkaa lyhenemään, pimenemään, ja kun yritän ajatella elämääni vuoden päähän... EI ONNISTU, tiedä olenko elossa silloin...😭

Noin muuten, mieli oli ahdistunut ja surullinen, henkinen yksinäisyys, pelot, kaikki kaatuu päälle☹️

Mutta kai tämä taas tästä pikkuhiljaa, torstaina pääsee käymään Helsingissä 🙂 edes kerran vuodessa jotain tekemistä....

😭😭

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 26.06.2016 klo 19:51

ja jatkoa edelliseen viestiin...

Kuinka moni teistä syö suruun/ahdistukseen?

Itse olen syönyt melkein joka päivä ahmimalla juhannus herkkuja ( nyt kun on) ja en pysty estämään sitä, koska vain silloin masennus "siirtyy" sen pienen hetken

😭
Mitä voin tehdä?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.06.2016 klo 22:46

nanaax kirjoitti 26.6.2016 9:49

BirdBell kirjoitti 26.6.2016 2:24

Moi!!
Joo meilläkin sama. Onko koko ajan pakko bilettää. Ja ne bassot. Mitä hienoo soittaa musaa bassot täysillä?!? Ikävää, et ne tekee tollasta. Ootko ikinä soittanut poliiseja sinne? Voithan sä ilmottaa nimettömänä ja sit kun ne kysyy oot niinku et tietäs

Hei
En ole koskaan soittanut poliiseja jos naapurit metelöi. Poliiseilla on parempaa tekemistä kuin tulla katsomaan kerrostaloasuntoa josta kuuluu kova ääni. Varsinkin lauantai iltana...
Kiva että jollakin on hauskaa..!!

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.06.2016 klo 22:55

Lukossa kirjoitti 26.6.2016 15:17

Mulla on yksi naapurin alaikäinen teini tehnyt ihmeellisiä kostotempauksia, kun kerroin taloyhtiölle heidän sotkemis- ja riehumistempauksistaan (saivat kiellon rappukäytävässä oleskelusta). Ei ole kivaa. Eli on tuossa kostamispelossa ihan realistista ajattelua ☹️.

Hyvä tietää että en ole sekoamassa ( ainakin toistaiseksi ) haha porttikielto. Minä kyllä kostin naapureille tai pikemminkin näpäytin. He soittivat 4 asti musiikkia. En saanut unta, siinä puoli kuuden aikaan aamulla räjäytin ilmapallon 😀 toisen perään! Laitoin soimaan tämän biisin niin täysillä kun vain jaksoin: https://youtu.be/YWZCb_YNw3c

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.06.2016 klo 23:01

Lukossa kirjoitti 26.6.2016 15:17

SE ONKIN MINUN VANHA POTTA 😀DD

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.06.2016 klo 11:27

aavameri kirjoitti 26.6.2016 19:51

ja jatkoa edelliseen viestiin...

Kuinka moni teistä syö suruun/ahdistukseen?

Itse olen syönyt melkein joka päivä ahmimalla juhannus herkkuja ( nyt kun on) ja en pysty estämään sitä, koska vain silloin masennus "siirtyy" sen pienen hetken

😭
Mitä voin tehdä?

Minä syön ahdistukseen... Jos olen surullinen ruokahalu menee... Mulla on sama ongelma syön ahdistukseen ja ajattelen en sitten avaa enää uutta sipsipussia. Ja kuitenkin avaan....

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.06.2016 klo 15:25

Maanantaina on chat <3