Lukossa kirjoitti 10.6.2016 15:2
Pitkospuu & BirdBell! Mä Kelaan ihan samoja juttuja. Kotona onkin kyllä tosi sotkuista, mutta ihan kauhea sisäinen orjapiiskuri haukkuu ja sättii mua laiskuudesta. Oon saanut tänään kyllä jotain tehtyäkin, mutta itku kurkussa pakertaen. Lepotaukojen pitäminen tuntuu hyvältä ajatukselta, mutta sitten alkaakin ahdistaa niin että on tartuttava vaan uudestaan hommiin. Siis töiden tekeminen kyllä jotenkin auttaa mun ahdistukseen. Sitten vielä mulla on huono omatunto, kun en ulkoile ja nauti kesästä. Ideoita olisi vaikka kuinka, mutta en saa niitä toteutettua, koska muhin vaan täällä kämpässäni. Onneksi (tai oikeastaan harmiksi) on teitä kohtalotovereita, joiden kanssa voi vaihtaa ajatuksia. Siis tarkoitan, että on harmillista, että teilläkin on näitä murheita. No, nyt mä meen jatkamaan hommia ja seuraava tauko on sitten kahvitauko. Tsemppiä teille!
Ps. Kiva EV, että sait sen kirjan. Mulla on se omana. Taidanpa minäkin ruveta sitä lukemaan uudestaan.
Minä en onneksi vielä itke siivoamisesta. Ehkä eniten ärsyttää ja samalla ahdistaa siivouksen kanssa että tuntuu että kämppä on kokoajan sotkuinen. Sitten kun saan tiskattua: " niin ruokaakin pitäisi tehdä..." Ja sitten kun teen tulee taas lisää tiskiä... Lattioita pitäisi olla kokoajan puhdistamassa kun lattia on sen tapaista materiaalia että tuntuu että kokoajan pölyä tulee lisää...
Niinpä omatunto... Ulkoilun suhteen... Voisi mennä pikälle lenkille... Mutta en voi pitää olla rätti kädessä...
Tsemppiä myös itsellesi.
Voitko kertoa kirjasta lisää? Tai EV.
Kiitos