En keksinyt muuta paikkaa mihin kirjoitella, niin sitten tänne kun eilen chatissa joku teistä vinkkasi tästä 🙂
Tänään piti mennä päivätoimintapaikkaan, mutta enhän mä päässyt. ☹️ Väsytti kamalasti aamulla, ja jotain pelkoajatuksia... Hiton paniikkihäiriö taas kiusaa! Laitoin viestin sinne ja ne sanoi, että tule huomenna ja ota vaikka oireet mukaan. Se ehkä vähän piristi. Huomenna saisin sinne autokyydin, joten yritän uudestaan.
Tämä päivä onkin sitten mennyt itkeskellessä ja nukkuessa, tuntuu että jos pääsee uneen, niin se paniikkikohtausp**kiainen ei pääse hyökkäämään. Lupasin tässä imuroida, se on mun tän päivän tavoitteeni. Sekin oli hyvä, kun mies sanoi, että hänelle riittää kun otat imurin kaapista, painat nappia ja laitat heti takaisin, jos et enempää jaksa. 😀 Ehkä mä silti yritän ottaa suurimmat pölyt. Kotihommat jää aina lähes kokonaan toisen niskoille, kun mun oireet pahenee. ☹️
Sori pitkä viesti ja vuodatus. Tänään tuo ukkelini lupasi vielä, että lähdetään hetkeksi kävelemään ulos, kun se pääsee töistä. Se on vasta myöhään illalla, mutta silti. Kunpa huomenna onnistuisin lähtemään sinne päivätoimintapaikkaani, niin pääsisin juttelemaan jonkun ohjaajan kanssa.
Toivottavasti kaikilla on mukava ja rauhallinen ilta.