Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 06.06.2016 klo 12:10

Hei muistetaanhan tänään kaikki se chatti kuudelta?! 🙂🌻
Oottehan tulossa? <3

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.06.2016 klo 12:47

johkuzu kirjoitti 6.6.2016 12:10

Oottehan tulossa? <3

Minä ainakin olen! <3

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 06.06.2016 klo 14:11

BirdBell kirjoitti 6.6.2016 12:47

johkuzu kirjoitti 6.6.2016 12:10

Oottehan tulossa? <3

Minä ainakin olen! <3

Minäkin olen tulossa☺️❤️

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.06.2016 klo 18:38

Olisin halunnut chattiin mutta chat oli täynnä.... 😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2016 klo 10:47

BirdBell kirjoitti 6.6.2016 18:38

Onneksi pääsin sinne edes viimeisen 15 minuutin ajaksi...

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 07.06.2016 klo 13:10

BirdBell kirjoitti 7.6.2016 10:47

Niinpä, harmi ettet päässy pidemmäksi aikaa ☹️
Mutta ens viikolla on uus kaikille avoin chatti, yritetään uudelleen siellä 🌻🙂🌻

Käyttäjä Ninka kirjoittanut 07.06.2016 klo 17:10

En keksinyt muuta paikkaa mihin kirjoitella, niin sitten tänne kun eilen chatissa joku teistä vinkkasi tästä 🙂

Tänään piti mennä päivätoimintapaikkaan, mutta enhän mä päässyt. ☹️ Väsytti kamalasti aamulla, ja jotain pelkoajatuksia... Hiton paniikkihäiriö taas kiusaa! Laitoin viestin sinne ja ne sanoi, että tule huomenna ja ota vaikka oireet mukaan. Se ehkä vähän piristi. Huomenna saisin sinne autokyydin, joten yritän uudestaan.

Tämä päivä onkin sitten mennyt itkeskellessä ja nukkuessa, tuntuu että jos pääsee uneen, niin se paniikkikohtausp**kiainen ei pääse hyökkäämään. Lupasin tässä imuroida, se on mun tän päivän tavoitteeni. Sekin oli hyvä, kun mies sanoi, että hänelle riittää kun otat imurin kaapista, painat nappia ja laitat heti takaisin, jos et enempää jaksa. 😀 Ehkä mä silti yritän ottaa suurimmat pölyt. Kotihommat jää aina lähes kokonaan toisen niskoille, kun mun oireet pahenee. ☹️

Sori pitkä viesti ja vuodatus. Tänään tuo ukkelini lupasi vielä, että lähdetään hetkeksi kävelemään ulos, kun se pääsee töistä. Se on vasta myöhään illalla, mutta silti. Kunpa huomenna onnistuisin lähtemään sinne päivätoimintapaikkaani, niin pääsisin juttelemaan jonkun ohjaajan kanssa.

Toivottavasti kaikilla on mukava ja rauhallinen ilta.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2016 klo 17:25

johkuzu kirjoitti 7.6.2016 13:10

BirdBell kirjoitti 7.6.2016 10:47

Niinpä, harmi ettet päässy pidemmäksi aikaa ☹️
Mutta ens viikolla on uus kaikille avoin chatti, yritetään uudelleen siellä 🌻🙂🌻

Heti kun chatti aukeaa, clikataan itsemme sisään! 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2016 klo 22:53

Ninka kirjoitti 7.6.2016 17:10

En keksinyt muuta paikkaa mihin kirjoitella, niin sitten tänne kun eilen chatissa joku teistä vinkkasi tästä 🙂

Tänään piti mennä päivätoimintapaikkaan, mutta enhän mä päässyt. ☹️ Väsytti kamalasti aamulla, ja jotain pelkoajatuksia... Hiton paniikkihäiriö taas kiusaa! Laitoin viestin sinne ja ne sanoi, että tule huomenna ja ota vaikka oireet mukaan. Se ehkä vähän piristi. Huomenna saisin sinne autokyydin, joten yritän uudestaan.

Tämä päivä onkin sitten mennyt itkeskellessä ja nukkuessa, tuntuu että jos pääsee uneen, niin se paniikkikohtausp**kiainen ei pääse hyökkäämään. Lupasin tässä imuroida, se on mun tän päivän tavoitteeni. Sekin oli hyvä, kun mies sanoi, että hänelle riittää kun otat imurin kaapista, painat nappia ja laitat heti takaisin, jos et enempää jaksa. 😀 Ehkä mä silti yritän ottaa suurimmat pölyt. Kotihommat jää aina lähes kokonaan toisen niskoille, kun mun oireet pahenee. ☹️

Sori pitkä viesti ja vuodatus. Tänään tuo ukkelini lupasi vielä, että lähdetään hetkeksi kävelemään ulos, kun se pääsee töistä. Se on vasta myöhään illalla, mutta silti. Kunpa huomenna onnistuisin lähtemään sinne päivätoimintapaikkaani, niin pääsisin juttelemaan jonkun ohjaajan kanssa.

Toivottavasti kaikilla on mukava ja rauhallinen ilta.

Sitä vartenhan tämä chatti on että tänne "avaudutaan"'
Tuttua tuo kotihomma juttu.. Ei aina jaksa siivota. Nyt olen kuukauden siivonnut "huonettani" ei jaksa, jatkan huomenna...

Tuo että painaa imurin nappia ja pois päältä voikin olla hyvä idea, pienestä se lähtee : )

Päivätoimintapaikka? Tarkoitatko päiväosasto/sairaala?

Käyttäjä pitkospuu kirjoittanut 08.06.2016 klo 19:22

Hei. Mitä teille kuuluu? Itselleni ei kuulu niin hyvää... on kamala olo.
Väsyttää koska heräsin aikaisin aamulla painajaisten takia.
Stressasin ihan turhaan bussilla menoa ja kaikkea muuta. 😠
Voiko ihminen olla liian tunnollinen? Mitä mieltä ootte. Oon miettinyt tässä jo jonkin aikaa tunnollisuutta. Olen aika tunnollinen ihminen ja se syö paljon energiaa ja voimia... siksi mietin tätä 😀

Käyttäjä Ninka kirjoittanut 09.06.2016 klo 00:06

Päivätoimintapaikalla tarkoitan sellaista nuorille ja nuorille aikuisille mielenterveyskuntoutujille tarkoitettua työpajaa tms., joka ei siis järjestä mitään virallista "hoitoa" tms. mutta tarjoaa kuitenkin tukea ja tekemistä päiviin. Yleensä jotain käsillä tekemistä. Näitä on kai ainakin suurimmissa kaupungeissa, toki toivoisin että olisi ihan kaikille joku tällainen paikka, asuinpaikasta riippumatta. Minut se on pelastanut monta kertaa.

Pääsin tänään muuten sinne paikalle kun sain kyydin, vaikka aamu oli jonkin verran vaikea. Päivä meni kuin unessa, hirveä väsymys enkä jaksanut oikein ottaa kontaktia ohjaajiin tai kehenkään. Sellainen epätodellinen olo vaan jatkuu. Ahdistus ei ole 24/7 päällä, mutta ainakin puolet ajasta ja aina kun "pitäisi" lähteä jonnekin tai suorittaa jotain. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2016 klo 08:43

Minulla ainakin on parempi olo, jos teen tunnollisesti kaikki tehtävät jotka olen minä itse tai joku muu laittanut Teen kuitenkin kaikki tehtävät tunnollisesti heti aamulla ja loppupäivän olen mitä olen, ilman tunnollisuusajatuksia.

Ihmiset ajattelevat liian paljon tekemättömiä töitä, kun samalla energiamäärällä ne työt tulisi tehtyä tosi helposti. Ihminen ei voi olla liian tunnollinen, mun mielestäni. Jos luulee olevansa liian tunnollinen, on ehkä laittanut itse liian matalalle rajan missä elää.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 09.06.2016 klo 11:36

pitkospuu kirjoitti 8.6.2016 19:22

Hei. Mitä teille kuuluu? Itselleni ei kuulu niin hyvää... on kamala olo.
Väsyttää koska heräsin aikaisin aamulla painajaisten takia.
Stressasin ihan turhaan bussilla menoa ja kaikkea muuta. 😠
Voiko ihminen olla liian tunnollinen? Mitä mieltä ootte. Oon miettinyt tässä jo jonkin aikaa tunnollisuutta. Olen aika tunnollinen ihminen ja se syö paljon energiaa ja voimia... siksi mietin tätä 😀

Hei
Ei kuulu minullekkaan mitään hyvää. Minulla meni viime yönä yö unet koska tuuli niin paljon ); minäkin herään aina välillä painajaisiin. Olen myös tuollainen kuvaamasi stressaaja.
Tunnollinen, vaikea sanoa voiko ihminen olla liian tunnollinen mutta vastaukseni kysymykseesi on että voi ja perustelut että moni ei tunnollinen tuntuu usein pääsevän paljon helpommalla tekohymyllään.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 09.06.2016 klo 11:56

maanvaiva kirjoitti 9.6.2016 8:43

Minulla ainakin on parempi olo, jos teen tunnollisesti kaikki tehtävät jotka olen minä itse tai joku muu laittanut Teen kuitenkin kaikki tehtävät tunnollisesti heti aamulla ja loppupäivän olen mitä olen, ilman tunnollisuusajatuksia.

Ihmiset ajattelevat liian paljon tekemättömiä töitä, kun samalla energiamäärällä ne työt tulisi tehtyä tosi helposti. Ihminen ei voi olla liian tunnollinen, mun mielestäni. Jos luulee olevansa liian tunnollinen, on ehkä laittanut itse liian matalalle rajan missä elää.

Minun työpaikalla on sellainen tahti, että töitä ei yksinkertaisesti voi tehdä aamulla ja loppupäivää "olla vaan". Asiakkaita tulee aamusta iltapäivään asti tasaisesti koko ajan. Koko aika on kiire, eikä työpäivän aika riitä töiden tekemiseen. Siispä töitä kerääntyy myös rästiin. Tunnolliset työntekijät istuvat työajan päättymisenkin jälkeen niitä töitä tekemässä. Mielestäni ihminen voi todellakin olla liian tunnollinen.

Ps. Yritän päästä pois tuolta työpaikasta.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2016 klo 12:10

Mulla on nyt eka sellainen työpaikka missä ei tarvihe fyysisesti olla liikkeessä koko ajan ja siksi tämä musta on vaan pelkkää olemista vaikka monen muun mielestä tässäkin pitää tehdä töitä koko ajan. Jos ihminen ei selviinny määrätyistä työtehtävistä työaikana, ei ehkä ole oikeassa työpaikassa.
Mikä ei minusta kyllä tarkoita sitä, että olisi liian tunnollinen vaan ainoastaan sitä, että on väärässä työpaikassa.