Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 28.05.2016 klo 11:42

Jee! 🙂
Hyvä, että on edes tämä ♥

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 28.05.2016 klo 15:05

johkuzu kirjoitti 28.5.2016 11:42

Jee! 🙂
Hyvä, että on edes tämä ♥

Niinpä! Että edes jossakin pystyy kirjoittamaan <3

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 29.05.2016 klo 11:56

Jep!

Mitä teille kuuluu tänään? Tai sitten kun luette tämän? 🙂

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 29.05.2016 klo 16:37

Harmi kun chatit loppu kesäksi.

Mut onneksi on tämä mihin voi kirjoittaa.

Mulle kuuluu aika huonoa on riitoja perheen ja muiden kanssa ja sit on liikaa asioita.

Mitä teille muille kuuluu?

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 29.05.2016 klo 17:28

johkuzu kirjoitti 29.5.2016 11:56
Mitä teille kuuluu tänään? Tai sitten kun luette tämän? 🙂

Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu. Tai selkä on kipee, mut menee koko ajan parempaan suuntaan. Mä oon tänään lajitellut tavaroita kirpparille. Pitää vielä vähän siivota, kun mulle tulee huomenna yks huonekalu kuljetuksena. Huomenna on myös avohoitokäynti, mut se ei tällä kertaa paljoo jännitä. Tiistaina oon luvannu hoitaa yhen tutun lemmikkiä, kun niil on muutto. Vähän kiireitä sii. Pahinta on toi selkäkipu. Menispä se äkkiä ohi. Mulla on liikaa tavaraa. Tilaan pian kierrätyskeskuksesta auton hakemaan vähän tavaraa pois ja osan vien ite kirppikselle. Osan pistän myyntiin, vaikka en kyllä tiedä ostetaanko niitä. Mitä ittelles kuuluu?

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 29.05.2016 klo 19:08

Hei.

Minulle kuuluu tänään ihan ookoo... On ollut tasainen ja hyvä mieliala tänään...
Hetki sitten siivosin, imuroin ja pesin lattiat. Ja laitoin tiskit tiskikoneseen.
Kohta voisin polkea kuntopyörällä ja katsoa Orphan Black:in uutta jaksoa 😋 Sen jälkeen menen suihkuun ja lakkaaan kynnet...
Sitten menen nukkumaan..

Mites teillä?

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 30.05.2016 klo 07:58

Lukossa kirjoitti 29.5.2016 17:28

johkuzu kirjoitti 29.5.2016 11:56
Mitä teille kuuluu tänään? Tai sitten kun luette tämän? 🙂

Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu. Tai selkä on kipee, mut menee koko ajan parempaan suuntaan. Mä oon tänään lajitellut tavaroita kirpparille. Pitää vielä vähän siivota, kun mulle tulee huomenna yks huonekalu kuljetuksena. Huomenna on myös avohoitokäynti, mut se ei tällä kertaa paljoo jännitä. Tiistaina oon luvannu hoitaa yhen tutun lemmikkiä, kun niil on muutto. Vähän kiireitä sii. Pahinta on toi selkäkipu. Menispä se äkkiä ohi. Mulla on liikaa tavaraa. Tilaan pian kierrätyskeskuksesta auton hakemaan vähän tavaraa pois ja osan vien ite kirppikselle. Osan pistän myyntiin, vaikka en kyllä tiedä ostetaanko niitä. Mitä ittelles kuuluu?

Kiva kuulla, että sun selkä on edes vähän parempi! Ja toivottavast sä saisit taravatoit myytyy 🙂

Mulle kuuluu kai ihan hyvää. Tänään pitäs soittaa sinne magneettikuvausyksikköön ja kysyä hammasraudoista. Jännittää vähän, kun inhoan virallisten puhelujen soittamista..

Ja EksynytVarpunen, kiva kuulla myös, että sullakin on menny ihan hyvin! 🙂🌻

Käyttäjä Lila3 kirjoittanut 30.05.2016 klo 18:03

Moi kaikki! Oli hyvä idea alottaa chatti täällä kesäks 🙂 tää viikko enää kouluu ja sit on peruskoulu ohi! Mä niin ootan et pääsen eroon kaikista tyypeistä mun luokalla. Tänään mä oon taas saanu tosi inhottavia tekstareita enkä mä tunnista ees sitä numeroo ja vaik mä oon aika varma et kuka niit lähettää ni mä en tiiä kenen puhelimesta ne tulee... Kai ne lopettaa sen ku koulu loppuu tai ainaki mä toivon et ne lopettaa.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 30.05.2016 klo 20:18

Lila3 kirjoitti 30.5.2016 18:3

Moi kaikki! Oli hyvä idea alottaa chatti täällä kesäks 🙂 tää viikko enää kouluu ja sit on peruskoulu ohi! Mä niin ootan et pääsen eroon kaikista tyypeistä mun luokalla. Tänään mä oon taas saanu tosi inhottavia tekstareita enkä mä tunnista ees sitä numeroo ja vaik mä oon aika varma et kuka niit lähettää ni mä en tiiä kenen puhelimesta ne tulee... Kai ne lopettaa sen ku koulu loppuu tai ainaki mä toivon et ne lopettaa.

HÖH ☹️

Näytitkö niitä aiempia sille sun adoptioperheen äidille? Jos et niin näytä nyt. Pitäähän toi nyt saada jotenkin loppumaan!

Tsemppii!

Käyttäjä Pierced kirjoittanut 31.05.2016 klo 10:32

Vaikutatte kaikki olevan tuttuja toisillenne, saako tulla uutena mukaan? Mitä tarkotatte, että chatit loppu kesäks? 😯🗯️

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 31.05.2016 klo 13:40

Koulujen lukukausien aikana täällä Tukinetissä toimii nuorten chat 1-2 kertaa viikossa (ks. Live-ryhmät). Ohjaajat ovat SPR:n nuoren turvatalojen ohjaajia. Tunnetaan niistä chateista. Tervetuloa mukaan.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 31.05.2016 klo 16:29

Pierced kirjoitti 31.5.2016 10:32

Vaikutatte kaikki olevan tuttuja toisillenne, saako tulla uutena mukaan? Mitä tarkotatte, että chatit loppu kesäks? 😯🗯️

Mukaan vaan 🙂

Mitä sulle kuuluu?

Entä muille?

Oikeesti niin ikävää, että ei oo mitään live chattia kesän aikana.. ☹️

Onko teillä mitään vinkkiä, ehdotusta, että mitä tekis tylsänä kesäpäivänä? Pakko tehdä jotain, koska muuten ajatukset alkaa vaeltaa inhottavilla aluilla.. On vaan niin hankala saada itseä niskasta kiinni.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 31.05.2016 klo 20:57

On ollut hyvin väsyttävä työkokeilu päivä tänään... jalat ihan poikki... särkee polvesta alaspäin 😭

Pierced, tervetuloa mukaan minunkin puolestani 🙂

Johku, hmm... tee jotain mielekästä? Väritä värityskirjaa? Niitten värittäminen on kivaa, ja suurkaupat ja kirjakaupat ovat täynnä niitä 😀 Käy ulkona aurinkoisena päivänä.. kuuntele lintujen laulua.. se rauhoittaa. 🙂
Lähde tekemään vapaaehtoistyötä? 😉

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 01.06.2016 klo 08:20

johkuzu kirjoitti 31.5.2016 16:29

Oikeesti niin ikävää, että ei oo mitään live chattia kesän aikana.. ☹️

Hei kaikille!

SPR:n Nuorten liveryhmät ovat tosiaan kesätauolla, mutta Tukinetissä on silti joitakin chattejä läpi kesän. Esimerkiksi kesäkuussa on kolme kaikille avointa chattiä:

ma 6.6. klo 18-20 Avoin teema
ma 13.6. klo 18-20 Miten hallita stressiä?
ma 20.6. klo 18-20 Kun arki takkuaa

Lisäksi on useita eri organisaatioiden järjestämiä teemallisia liveryhmiä eli chattejä. Liveryhmien ajankohdat ja teemat näkee liveryhmäkalenterista: https://www.tukinet.net/liveryhma/liveryhma_ajat.tmpl

Kalenteri täydentyy vielä.
🙂👍

Käyttäjä unilintu kirjoittanut 01.06.2016 klo 11:00

Pierced kirjoitti 31.5.2016 10:32

Vaikutatte kaikki olevan tuttuja toisillenne, saako tulla uutena mukaan? Mitä tarkotatte, että chatit loppu kesäks? 😯🗯️

Toivottavasti minäkin saan tulla uutena mukaan jutteluun.

Tällä hetkellä minulle kuuluu aika tavallista, mutta vois todellakin mennä paljon paremmin.
Onneksi kesä on tuloillaan, tosin en yhtään tiedä mitä teen. Kaverit haluaa tietenkin minut mukaan tekemään jotain (ja vanhemmat) mutta se ei jaksaisi innostaa edes ajatuksellisessa muodossa.