Kesäkuntoon….kakstuhatta-jotakin

Kesäkuntoon....kakstuhatta-jotakin

Käyttäjä ange aloittanut aikaan 23.05.2011 klo 18:55 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ange kirjoittanut 23.05.2011 klo 18:55

Mistä sitä aloittais? Kuinka moni joka kevät miettii et hitto pitäis varmaa alottaa vakavasti liikkumaan..kehtais sitten kesällä mennä rannalle ja pitää bikineit. Vaik miksei tietysti muutenki. Itelläni tosi pullukka olo vaikkakin oon normaalipainoinen. Haluisin kuitenki pudottaa painoani, reilusti. Ja oishan se ihan suotavaa näyttää hyvältä, ilman raskausmahaa ilman raskautta. *huoh* On taas ongelmat. Ärsyttää vaan :/

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2011 klo 20:14

Minä en oikeastaan mieti, että pitäsi tehdä jotain ruumiilleni. En käytä bikinejä, vaan kokoruumis uimapukua. Enkä ui kuin omassa rannassani.
Olen aivan tavallisen kokoinen ja liikun paljon. Mutta silti kesässä on ehkä vaikeinta se kun pitää olla vähissä vaatteissa. En osaa sanoa miksi asia on niin.

Käyttäjä Fredriika kirjoittanut 23.06.2011 klo 21:48

Hei,
itse pohdin samaa kysymystä joka kevät kuin aloittaja. Olen normaalipainoinen, mutten kovin urheilullinen, joten kroppa on mitä on. Tää ongelma ei ehkä oo vakavimmista päästä täällä palstalla, mutta kyllä sekin aiheuttaa ahdistusta. Muutenkin tämmöisten ulkonäköongelmien taustalla on usein huono itsetunto ja kauhea epävarmuus omasta kropasta. Itse olen jo 18-vuotias, mutta vieläkin melko epävarma. Pitää vaan toivoa, että itsevarmuus kasvaa, kun vanhenee 🙂.

Tukea ja kannustusta voi saada ystäviltä. Esimerkiksi harrastaa liikuntaa yhdessä kavereiden kanssa ja kokeilee terveellisempiä herkkuja. Tai motivoi itsensä todella hyvin, mutta tärkeintä tietty olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Helpommin sanottu kuin tehty...

Ihanaa kesää joka tapauksessa!

Käyttäjä masentunut3 kirjoittanut 03.07.2011 klo 19:51

minäkin mietin tuota jatkuvasti..olen 155cm pitkä ja painan n.49kg haluaisin laihtua alle 40( joku 35kg ihannepaino) ja olenkin laihiksella nyt☺️❤️

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2015 klo 22:01

Aika monta vuotta vanha aihe mutta ajattelin silti kirjoittaa tänne jotain.
Tuttua minullekkin ajatella että rantakuntoon. Itse olin melko pientä kokoa mutta söin ahdistukseen ja nyt olen lihava. Laihdutus käynnissä.
Olisiko teillä antaa vinkkejä?