Kesä tulee

Kesä tulee

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 27.05.2020 klo 14:32 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 27.05.2020 klo 14:32

Kesä tulee, yleensä se helpottaisi mun oloa. Mutta vaan ahdistaa ahdistaa tää kaikki. Oma elämä on ihan sekaisin. Minulla on ollut välivuoden jälkeen semmoinen olo kun kaikki haluaisivat ja vaativat minua menemään töihin. Vaikka sukulaiset tietää kuinka vaikean matkan olen käynyt. Jos joku helpottais. Vaikka korona aika alkaa olla jo ohi minuu edelleen ahdistaa niin paljon. Minulla on semmoinen tunne että minua revitään joka suuntaan. Minulla on ahdistuneisuuden tunnetta ja luulen että se on mennyt tässä vielä vaikeammaksi.. tuntuu ettei kukaan ymmärrä. Ymmärtääkö täällä joku tätä mun oloa. Vertaistuki on tervetullutta mielellään kiitos.

Käyttäjä Eop kirjoittanut 09.06.2020 klo 18:56

Mitä siis tällä hetkellä teet? Et siis henkisen tilasi vuoksi pysty menemään töihin?

Minusta sinun ei kannattaisi kuunnella kenenkään painostusta, vaan mennä ihan omalla painollasi siten kuin koet pystyväsi. Terveys ja hyvinvointi on kaiken lähtökohta.

Käyttäjä ask kirjoittanut 10.06.2020 klo 17:13

Just niin. Oon kyllästynyt painostuksen. Mun ala vähän oli painostuksen alainen. Kaikki sanoivat että sie meet tonne. Ehkä mua vähän kiinnosti se ala mutta kaikki muut olivat liikaa innoissaan. Pidän välivuotta nyt. Tän välivuoden aikana on tullut koko ajan kyselyyn mitä teen seuraavaksi vaikka en itsekkään vielä tiedä mitä tehdä. Elämä on ihan sekaisin henkisen hyvinvointini kanssa. Kyllä olet oikeassa kukaan ei tiedä mä tunnen itteni parhaiten.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Avasin tilannetta vähän lisää