Kenelläkään samaa

Kenelläkään samaa

Käyttäjä masentunut8 aloittanut aikaan 25.12.2015 klo 08:46 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä masentunut8 kirjoittanut 25.12.2015 klo 08:46

Mulla on aina ollut niin että en oo kunnolla kasvotusten pystynyt puhumaan mun tunteista. Usein jos vaikka puhun äidin kanssa jätän paljon sanomatta koska en vaan pysty sanomaan niitä kasvotusten? Viesteillä ja kirjottamalla taas sanon kaiken😑❓ oisko muita saman asian kanssa😯🗯️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 25.12.2015 klo 18:32

masentunut8 kirjoitti 25.12.2015 8:46

Mulla on aina ollut niin että en oo kunnolla kasvotusten pystynyt puhumaan mun tunteista. Usein jos vaikka puhun äidin kanssa jätän paljon sanomatta koska en vaan pysty sanomaan niitä kasvotusten? Viesteillä ja kirjottamalla taas sanon kaiken😑❓ oisko muita saman asian kanssa😯🗯️

Mulla on ihan sama. Mäkään en pysty puhuu kasvotusten tai jos puhun jätän kaikkista tärkeimmät asiat sanomatta. Mutta sit taas jos viestittelen tai kirjoitan niin sanon kaiken. Ja saan aina kuulla siitä kun en puhu kasvotusten vaan viestillä.
😭

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.12.2015 klo 19:48

Mulla on sama ongelma, et ulkopuolisille pystyn puhmaan helpommin ku omalle äidille. Sitten facen mesen kautta kerron kavereille, et kasvotusten on vaikea sanoa.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 26.12.2015 klo 21:29

Läheisille en voi kertoa mitään. Kasvotusten kaikille vaikeaa, mutta tekstarilla pystyn kertomaan vähän.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.12.2015 klo 14:52

Minä en myöskään kauheasti kerro läheisille juttujani. Toisin minulla ei ole edes läheisiä... Muille ihmisille kertominen voi olla vaikeaa se riippuu niin ihmisestä. Jos kyse on ihmisestä joka vastaa jaa tai muuta sellaista joka kuullostaa siltä ettei toista kiinnosta niin minä en edes viitsi jatkas keskustelua koska toista ei kiinnosta... Aika usein noiden mielenterveyden ammattilaisten vastaukset ovat tuota luokkaa tai sitten on niitä voivottelijoita... Sama kuin bussissa jollekkin ventovieraalle asian ilmaisin kun sanon ammattilaiselle...