Keltaiset kainalot

Keltaiset kainalot

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 24.06.2015 klo 07:43 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 24.06.2015 klo 07:43

Otsikko kertookin jo huolestani joka on keltaiset kainalot. Valkoisiin t-paitoihin ja toppeihin tulee helposti keltaisis hiki/deodorantti jälkiä. Ne eivät lähde pesussa.

Poistamiseen olen kokeillut:
– vanishia
– fairya
– fairyn ja sitruunahapon sekoitusta
– sappisaippuaa
– merseles saippuaa

Opiskelijana ei ole varaa ostaa joka päivä uusia vaatteita.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.06.2015 klo 17:03

Miten tää liittyy tänne ja aiheeseen ylipäätänsä? Voin sanoo, et se lika on pinttynyttä, jos se ei lähe enää millään. Ne paiat on mennyttä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2015 klo 10:17

Mihin aiheeseen sinusta saisi pelkästään kirjoittaa? Minäkin mietin tuolla mistä ostaisimme huonekalut. Antaa modejan päättää mikä tänne kuuluu ja mikä ei.

Tässä yksi mitä voisi kokeilla.
http://www.mtv.fi/teemasivut/puhdas-koti/Pyykk%C3%A4ysvinkit/artikkeli/tiesitko-tasta-syysta-hikitahrat-kellertavat/4405154

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 27.06.2015 klo 11:28

Hei. Kyllä tämä aihe on sopiva tänne. Kun paita kainalosta on aina märkä, ei uskalla nostaa käsiä jne. Voit hankkia hikilappuja jotka laitetaan paidan sisälle kainaloon. Niitä myydään varmaankin apteekissa ja myös netissä. Kuivemman oloista tulevaisuutta sinulle. 🙂👍

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 28.06.2015 klo 11:58

maanvaiva kirjoitti 27.6.2015 10:17

Mihin aiheeseen sinusta saisi pelkästään kirjoittaa? Minäkin mietin tuolla mistä ostaisimme huonekalut. Antaa modejan päättää mikä tänne kuuluu ja mikä ei.

Tässä yksi mitä voisi kokeilla.
http://www.mtv.fi/teemasivut/puhdas-koti/Pyykk%C3%A4ysvinkit/artikkeli/tiesitko-tasta-syysta-hikitahrat-kellertavat/4405154

Kiitos linkistä! Oletko itse kokeillut ohjetta? Onkohan vetyperoksiidi kovinkin kallista?

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2015 klo 16:08

Mulla ei ole tätä ongelmaa vaan sun ongelmasi kiinnosti sen verran, että etin tietoa.
Näyttää tuo vetyperoksiidi maksavan apteekissa n 20 euroa litra mutta ei kai sitä litraa tarvitse.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 28.06.2015 klo 23:00

maanvaiva kirjoitti 28.6.2015 16:8

Mulla ei ole tätä ongelmaa vaan sun ongelmasi kiinnosti sen verran, että etin tietoa.
Näyttää tuo vetyperoksiidi maksavan apteekissa n 20 euroa litra mutta ei kai sitä litraa tarvitse.

Maybe maybe not. Voihan sinullekkin tulla deodoranttitahroja/hikiläikkiä.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 26.01.2016 klo 21:40

Hei kaikille!

Tuntuu että vetyperoksidi ei toimi. Tein tahnan vetyperoksidista ja ruokasoodasta.

Onko joku saanut keltaiset hikiläikät pois ilman kloriittia?