Käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.
Haluan jakaa oman tarinani ja haluaisin kuulla onko muitakin joita on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi..
Olin sillon n. 8-9 vuotias. Olin toisella luokalla. Perheemme elämään oli muutamia vuosia aijemmin tullut eräs isäni ystävä. Joka on nykyään n. 80v hän oli aina ystävällinen minulle ja sisaruksilleni. Auttoi kaikessa ja oli erittäin mukava.
Oli kesäloma. Kaiken tämän aloin muistaa vasta muutama kuukausi sitten. Havahduin todellisuuteen. Oli epätodellinen olo. Mutta totuus oli, minua oli käytetty pienenä tyttönä seksuaalisesti hyväksi.
Perheemme teki talossamme remonttia. Ja tämä kyseinen mies oli remonttiapuna. Äitini pyysi talkoolaiset kahville. Kaikki muut menivät mutta Matti ei (nimi muutettu) olin pihalla leikkimässä. Aurinkopaistoi. Olin normaali 8-9 vuotias tyttö, joka rakasti elämää.
Tämä mies lähestyi minua. En säikähtänyt sillä luotin tähän mieheen. Hän oli minulle kui ukki, jota minulla ei ole koskaan ollut. Ensin hän johdatti minut kellariin. Yhtä äkkiä hän käski minun olemaan ihan hiljaa. Sitten Matti laski käden rinnalleni, kouri, puristeli.. hän työnsi toisen kätensä housuihini.
Olin lamaantunut. En tiennyt mitä tehdä.. tämä kesti noin 10minuuttia. Hän käski olla kertomatta kenellekkään. Pysyin hiljaa. Ja pysyn vieläkin. En kehtaa kertoa vanhemmilleni. Sillä häpeän, vihaan itseäni.
Kun tajusin asian muutama kuukausi sitten (olen nyt siis 16 vuotias) olen ollut koko murrosikäni hieman itsetuhoinen. Masentunut. Ahdistunut. Nykyään kärsin luottamus pulasta miehiä kohtaan. En päästä ketään lähelleni. Jos joku koittaa lähestyä minua, menen aivan lukkoon. Ja alan itkemään.
Kärsin ahdistus ja paniikkikohtauksista. Yleensä alan ensin itkeä. Sitten minua alkaa oksettaa, sain hiljattain kuulla. Että sama mies oli käyttänyt toistakin siskoani hyväksi. Sitä olen kokoajan pelännyt. Ja nyt se pelko on totta. Ainoa jolle perheestäni uskalsin kertoa oli eräs siskoni.
Tämä mies, oli tunkeutunut siskoni huoneeseen muutama vuosi aijemmin. Ennenkuin hän koski minuun. Hän työnsi kättä siskoni housuihin. Ja kouri. Aivan kuten minuakin.
Olen epätoivoinen. Mieleni tekisi satuttaa itseäni. Tunnen oloni likaiseksi. Ja minusta tuntuy etten voi elää tämän asian kanssa ennenkuin mies on saatu vastuuseen. Olen harkinnut psykiatrille kertomista. Mutta en halua että kukaan perheenjäseneni. Ystäväni. Sukulaiseni kuulee tästä. Onko täällä muita joita joku johon olette luottaneet koskeneet teihin vasten tahtoanne?