Kaverisuhteiden välissä
Olen nyt jonkin aikaa joutunut kuuntelemaan aika negatiivista palautetta ystävästäni, jota olen nähnyt todella harvoin viime aikoina. Tämä kyseinen jätkä on todellakin aika egoistinen, ja suoraan sanottuna melkein paskiainen välillä, mutta enimmäkseen vaikuttanut todella hyvältä tyypiltä, meissä kaikissa on vikamme.
Nyt kun olen opiskellut toisella paikkakunnalla, olen jäänyt vähän ulalle tapahtumista, ja muut kaverit väittävät tätä toista kaveria paskapuhujaksi ja riidanhaastajaksi.
Aluksi aloin myöntyä heihin, koska itsellänikin hieman negatiivisia kokemuksia kyseisestä jätkästä, mutta hän on kuitenkin ollut tukenani vaikeina aikoina, ja antanut paljon hyviä muistoja elämääni. Laitoin hänelle tänään aikaisemmin viestiä että mistä kiikastaa, mikä on ongelma. Tämä väittää että eräs kaveripiiristäni, on saanut muut puolelleen, ja yrittää sulkea hänet pois piiristä, ja nyt alkaa näyttää siltä että hän on oikeassa.
Tämä on muuttunut melkeimpä kahden tahdon taisteluksi, ja en haluaisi asettua kumpaankaan leiriin, koska silloin loukkaisin toista osapuolta. Mutta jos en asetu jompaankumpaan leiriin, jää toisesta leiristä toivo ylipäätään minkälaiseen sopuun.
😑❓
Kokemuksia tällaisesta? Mitä neuvoja voisitte antaa tilanteen suhteen?
Itse ehdotin yhteistä tapaamista, missä kaikki puidaan halki ja pinoon, ja katsotaan mihin tämä asia vie loppujen lopuksi, mutta en ole varma tuleeko niin koskaan tapahtumaan.