Kaverin suhde ahdistaa

Kaverin suhde ahdistaa

Käyttäjä ShyGirl aloittanut aikaan 25.09.2013 klo 16:15 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ShyGirl kirjoittanut 25.09.2013 klo 16:15

Parhaalla ystävälläni (jonka olen tuntenut nyt 4 vuotta) on suhde ihmiseen josta en oikeastaan tykkää. Asiaa hieman mutkistaa että takaraivossani on ollut joskus aikoinaan ihastuksen siemen kaveriani kohtaan. No olen kuitenkin ottanut parhaan kaverini ”takaisin” mutta silti hänen suhteensa toiseen ihmiseen ahdistaa valtavasti. En oikein tiedä miten mä jaksaisin. Onko teillä vinkkejä?

-ShyGirl-

Käyttäjä GreenDragon98 kirjoittanut 26.09.2013 klo 07:32

Ehkä voisit jutella kaverisi kanssa? Löydät varmasti uuden ihastuksen, koska tässä iässä vasta harjoitellaan ihastumista ja sen seurauksia. Tuollaisia kokemuksia on varmasti monella. On hyvä oppia tulemaan toimeen eri ihmisten kanssa. 🙂

En oikein osaa auttaa. On kiva yrittää kuitenkin koska siitä tulee itsellekkin parempi olo. 🙂

Käyttäjä ShyGirl kirjoittanut 26.09.2013 klo 16:31

Siis en ole enää ihastunut kaveriini (mikä siinä on kaikilla vaikea ymmärtää?) Mutta siis joo se tietää muttei pysty sanoo aiheeseen mitään :I Tunnen oloni typeräksi.

Mutta kiva jos sinulle tuli parempi mieli🙂

Käyttäjä nerq kirjoittanut 09.10.2013 klo 21:02

Itsellänikin on sama tilanne. On vaikea kattoo vierestä kun paras kaverini (josta välitän enemmän kuin ystävänä) seurustelee toisen kanssa. Oon puhunu molemmille tunteistani joskus mut se on yhdentekevää kun ne seurustelee tällä hetkellä. Parasta on varmaa vaa aika ja yrittää saada ne tunteet pois esim etsimällä muita ystäviä eikä jäädä jumiin ja odottamaan että milloin toinen vapautuu suhteesta. Se sattuu mut se sattuu viel enemmä ku ei osaa päästä irti...