kaverilleni apua!!
sain kuulla kauhistettavia asioita mun kaverin menneisyydestä (joista se siis ite kerto mulle).. et sen vanhemmat oli tapellu niin rajusti et siinä toinen heilutti jo puukkoo ja se mun kaverin isä tönäs sitä seinään niin että sen pää aukes, mun kaveri näki sen kun oli joku 4v. sit sen äiti aina haukkuu sitä ja ei huolehdi ollenkaan siitä… mun kamu joutu joskus 6v. oleen yksin kotona monta päivää kun sen äiti vaan ryyppäs baaris. sit sen mun kamun äiti on lyöny sitä kerran..
kaikkee en jaksa kertoo koska niitä on monta mut tos on pahimmat… nykyään mun se kaveri ja sen äiti ei tosiaankaan oo hyvis väleis ku jos ne puhuu toisilleen niin ne vaan huutaa toisilleen… mä koitin kysyy siltä mun kaverilta että haluuks se apua tai haluuks se muuttaa sieltä äidiltänsä pois?? se vastas että kattoo ny jos menee pahemmaks niin sitte se vois tartteta apuu, mut must tuntuu et se tarttee jo kun se melkein teki itsarin tos pari päivää sitte ja se ei ollu eka kerta.. 😭 se kerto myös viiltelevänsä joskus mut ei se enää tee sitä.
antakaa mulle ohjeita et mitä mun pitäis tehä? kun oon tosi paljon huolissani mun kaverista ☹️