Kaipuu..

Kaipuu..

Käyttäjä Now11 aloittanut aikaan 27.02.2016 klo 01:35 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Now11 kirjoittanut 27.02.2016 klo 01:35

Mulla on pieni problem ja aattelin jakaa sen tänne jos jollakin ois sama niin voisin keskustella mielelläni enemmänkin tästä.
Oon 17v. tyttö, ja mulla on asiat suht hyvin. Asun itsekseni nyt kun muutin kotoa. Yksi syy muutolle oli toisen vanhemman päihteiden käyttö, mutta onneksi hänkin saa hoitoa tällä hetkellä siihen. Nyt itse asiaan.
Koen sellaista selittämättömän suurta ikävää välillä. Kaipaan jotain mitä tuntuu ettei ole olemassa, mut se on jotain tosi hienoa. Se ikävä saattaa tulla jostain maisemasta, biisistä tai muuten vaan. Oon avoimessa suhteessa tällä hetkellä poikakaverin kanssa, kun tuntuu että kaipaan jotain toista mutten tiedä edes ketä. Oon puhunu sille poikakaverillekki tästä ja se ei oikeen ymmärtäny mitä tarkotan. Tuntuu ihan hullulta. En tiiä mitä kaipaan, mut saatan jopa itkeä sen takia että tulee niin kova ikävä. Kellään muulla kokemuksia vastaavanlaisesta? 🙂

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 27.02.2016 klo 10:59

Kyllä on kokemusta.
Kaipaan koko ajan jotain. Luulen, että tahtoisin jälleen aikaa, jolloin kaikki oli vielä hyvin ja olin onnellinen. Tahtoisin niin tuntea jälleen iloa ja sen että joku rakastaa ja välittää.
Voi olla, että kaipaan sen sijaan entisiä ystäviä ja poikakaveria, vaikka he tekivätkin väärin minulle.
En tiedä mitä kaipaan, mutta haluan sen takaisin.
Kauanko sä oot tuntenu noin?

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 28.02.2016 klo 21:46

Mulla on kans samanlaisia tuntemuksi ollu joskus. Enää ei ole hirveästi, koska olen ehkä kyynistynt hieman ^^
Se on jotain selittämätöntä kaipuuta johonkin suurempaan. Joskus tulee mieleen, että onkohan se kaipuuta johonkin entiseen, mutta enpä enää kuitenkaan kaipaa entistä elämää ^^
Ootko tuntenu noin kauankin?

Käyttäjä Now11 kirjoittanut 29.02.2016 klo 16:00

sandra/santtu kirjoitti 28.2.2016 21:46

Mulla on kans samanlaisia tuntemuksi ollu joskus. Enää ei ole hirveästi, koska olen ehkä kyynistynt hieman ^^
Se on jotain selittämätöntä kaipuuta johonkin suurempaan. Joskus tulee mieleen, että onkohan se kaipuuta johonkin entiseen, mutta enpä enää kuitenkaan kaipaa entistä elämää ^^
Ootko tuntenu noin kauankin?

Oon tuntenu aika pienestä asti noin. Sillon se ei herättäny sellast ahdistusta mut nykyään herättää. Muistan ku olin ehkä vaan kolmosluokkalainen ja olin ulkona, meil oli ajettu nurmikot ja henkäsin oikeen syvään sitä kesäst tuoksuu ja sit tuli se kaipuu. Haha,,kummallinen juttu 🙂

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 29.02.2016 klo 18:16

Sama homma ^^
Nurmikon tuoksu tai jokin muu saa yhtäkkiä sellaisen flashback tyyppisen jutun.
Alkaa yht'äkkiä tulla kaipuu johonkin ^^
Se on vaan jokin kaipuu jotain suurempaa kohtaan.