Kaipaan apua masennukseen, ahdistukseen, yms

Kaipaan apua masennukseen, ahdistukseen, yms

Käyttäjä DeadyoungHeart aloittanut aikaan 04.12.2022 klo 11:33 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä DeadyoungHeart kirjoittanut 04.12.2022 klo 11:33

Hei. Olen 18 v nuori. Kamppailen koko ajan n. 24/7 vaikeiden asioiden äärellä. Olen tulla hulluksi. En vain jaksa enää taistella. Mutta tarvitsen silti apua ja tiedostan sen. Kaikki pakottaa syömään lääkkeitä eikä näe mun näkökulmasta. Haluan turruttaa oloni lääkkeillä tai lopettaa, sillä ihan sama mun elämä on muutenkin jo nyt yhtä paska laiffi, en putoaisi korkealta. T:siipirikko04

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2022 klo 18:07

Moi siipirikko04!

Kiitos rohkeudestasi, että kirjoitit tänne. 🙂

Ymmärrän viestistäsi, että olet hakenut apua, joka on tosi hyvä juttu. Kurjaa kuitenkin, että tuntuu ettet ole kuitenkaan saanut sitä apua, jota tarvitsisit. Oletko päässyt puhumaan koulupsykologin tai kuraattorin tai vaikka opettajan kanssa? Ovatko he auttaneet eteenpäin? Voisitko kysyä, saisitko lääkkeiden lisäksi keskusteluapua?

Pystyisitkö kertomaan vanhemmillesi olostasi?

Taistelu oman hyvinvoinnin kanssa on aaltomaista: joskus on tosi paska ajanjakso ja sitten helpottaa, sitten taas tulee huono olo ja taas helpottaa. Älä luovuta, paremmat ajat ovat varmasti edessä. Yritä luottaa siihen.

Todella hienoa, että tiedostat tarvitsevasi apua. Pidä kiinni rohkeudestasi. Kaikkea hyvää tulevaan! 🙂

T. Nettisaapas-Kirsi Jyväskylästä

Käyttäjä DeadyoungHeart kirjoittanut 28.01.2023 klo 15:54

Sain terapia päätöksen hyväksyttynä, pelottaa mennä sinne. Mut ennen sitä mun elämä on tosi kaaosta. Nytkin koko ajan oon sota jalalla ollut tän vkon lopun ajan