kaikki tuntuu vaikeelta :(

kaikki tuntuu vaikeelta :(

Käyttäjä Tyyppi98 aloittanut aikaan 05.11.2013 klo 18:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tyyppi98 kirjoittanut 05.11.2013 klo 18:52

Moi
Tää on siis eka kerta ku kirjoitan tänne. Mut olen siis 15v tyttö (8lk) mulla on koulussa vaikeeta, koko ajan ahdistaa,en ymmärrä mistään mitään,opettajat (ja vanhemmat) ei ymmärrä miltä musta tuntuu, itken koko ajanja vähän kiusaamista ollu.
Mikä vois auttaa koko ajan on joku juttu mikä harmittaa ja se häiritsee opiskeluani, elämässä on ollut kaikenlaista hyvää ja huonoa välillä mut serkun kuolema on se josta en oo päässy yli, tuntuu kauheelta ajatella et se on kuollu :'(

Käyttäjä problemgirl kirjoittanut 06.11.2013 klo 21:19

itselläni on vähän sama tunne. että vanhemmat ei ymmärrä ja sillein ja toi kiusaamin vasta rasittava juttu onkin mua kiustattiin ala-astellta ylä-asteelle asti. kannattais yrittää puhuu jollekin psykologille tai jollekin niin se auttaa ja pystyis ehkä auttamaan jotenkin sua. itselle on ollu jonkin verran apua siitä kun olen puhunut asioista. pienenä jouduin kattoo hirveesti juomista ja väkivaltaa aina sai pelätä hirveesti kun isäni joi alkoholia ja otti unilääkkeitä hortoili pitkin taloa eikä pysyny pystyssä. toi on kyl kauheeta jos joku tosi tärkee ihminen on kuollu. mun pappa kuol 6 vuotta siitten vai 7 niin itken vieläkin ja en halua uskoa että niin olisi tapahtunut. koita pärjäillä 🙂