Jos jollain voi mennä huonosti niin mulla...
Viimeaikoina on sattunut kaikenlaista ei niin mukavaa, sairastumisen jälkeen paniikki- ja ahdistuneisuus häiriöön kaikki on ruvennut menemään penkin alle ja vika tikki tuli tossa tämän viikon tiistaina, kaveri soitti mulle ja oli vetänyt jtn heroiinijohdannaisii kovia kipulääkkeitä, mä olin suuttunut sille aikaisemmin koska hän arvostelee minun läheisiä ihmisiä joita hän ei edes tunne. No mä ajoin sen ottamaan niitä lääkeitä ja alkoholia sekaisin koska olin suuttunut sille eikä hän halunnut että olen…
Se huus mulle puhelimessa ja sanoi ettei hänellä ole enään mtn tässä elämässä koska kihlattu häipyi ja hänen lapsi otettu huostaan, että hän haluaa vain kuolla… Soitin paniikissa ja itkien kaverin veljelle mutta hän ei tehnyt mtn ja soitin sitten kaverin toisen veljen kihlatulle mut ei nekään osanneet tehdä mtn….
No mä sit menetin yöunet valvoin koko yön miettien että mitä MÄ oon saanut aikaan… Odotin aamuun että kuulen jtn uutisia.. No sitten tää mun kaveri laittoi mulle viestiä ja soitti myöhemmin että hänelle oli joku soittanut ambulanssin ja että häntä oli tunti yritetty herätellä ennen kun hän heräs… Ja jos sinne ei olis ambulanssi mennyt niin kaveri ei olis herännyt seuraavana aamuna…
Mutta samaisena iltana taas kaveri soitti että haluaa kuolla jne… En oo jutellut sen kanssa sen jälkeen koska mä en vaan jaksa.. Syytän jo ihan tarpeeksi itteeni tästä kaikesta ja olen todella maassa enkä edes tiedä miten täältä noustaan… Pitkään aikaan ei oo ollu näin huono olla kuin nyt. Sitten vielä kun toi kaveri asuu toisella paikkakunnalla niin en olisi mitenkään päässyt apuun vaikka mähän hänen olonsa aiheutin…
Apu tulisi tarpeeseen..