Jaksamista kaipaava..

Jaksamista kaipaava..

Käyttäjä PainOfLiving aloittanut aikaan 12.06.2012 klo 21:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä PainOfLiving kirjoittanut 12.06.2012 klo 21:24

Hei!

Ketään tuskin kiinnostaa, mut olen 21 vuotias tyttö. En jaksa elää. Masentaa, ahdistaa ja itken erittäin helposti. Viime kesä oli erittäin raskasta aikaa. Ensiksi isäni sai lievän aivo infraktin, josta hän onneksi selvityi ja toipui erittäin hyvin. Olin silloin äitini sekä siskojeni ”tukipilari”. Menin itse jotenkin tunnottomaksi. En antanut lupaa itselleni itkeä. Tukahdutin tunteeni.

Tämän jälkeen kesäkuussa tapahtui asia jota tuskin ikinä pystyn unohtamaan. En pystynyt syömään kunnolla ja jos söin niin silloinkin vain pari haarukallista. En pystynyt nukkumaan pariin viikkoon. Laihduin aika paljon sinä kesänä. Sitten aloin viiltelemään itseäni. Itse murha tuntui tuolloin ihanan houkuttelevalta.

Kaikki nämä tuntemukset ovat tulleet takaisin, enkä tiedä jaksanko kokea nämä uudestaan.

Käyttäjä Sad_girl kirjoittanut 20.07.2013 klo 20:33

Kiinnostaa! En oikein osaa auttaa, mutta älä viiltele, äläkä ainakaan tee itsemurhaa,koska maailmassa on ihmisiä jotka susta välittää, ja sulla on vielä niin paljon elämää edessä. Mitä vaan hyvää voi tapahtua, älä luovuta!🙂🌻 Kerro miten jakselet?🙂