Jaa jaa jaa jaa

Jaa jaa jaa jaa

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 22.12.2015 klo 16:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 22.12.2015 klo 16:40

Rasittavaa, kun on harjottelussa/työpaikassa ehkä enemmän harjottelussa ärsyttää enemmän kun työpaikassa. Joka tapauksessa ärsyttävää on se kun saat jatkuvasti kuulla kommentteja siitä että olet liian hiljainen. Sitten kun tosissasi yrität puhua, keskustella muiden työntekijöiden kanssa niin joko katsotaan nenänvartta pitkin tai vastataan jaa. Yritä sitten saada annetuksi itsestäsi hyvä kuva sekä hyvä arviointi kun vuorovaikutusta arvioidaan. Ketään ei kiinnosta! Tulee sellainen kuva tuosta jaa- sanasta.
Rasittavaa myös on se että juoksutetaan ptkin työpaikkaa. On se hyvä alussa, tulee tehtyä kaikenlaista ja opittua uutta. Mutta kun on näyttö ja siinä juoksutetaan samalla tavalla kuin olisi ensimmäistä päivää on se väärin. Koska tarkoitus on näyttää mitä osaa. Tai sitten kädestä pitäen viedään huoneeseen että varmasti löydän perille. Vaikka harjottelua on pienessä talossa ollut 5vk. He siis pitävät tyhmänä… Sitten hylätään koko näyttö koska kuulemma minulle pitää kädestä pitäen neuvoa… Vaikka tosiasiassa he siellä selittävät ja olettavat etten ymmärrä!

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2016 klo 09:46

Kostolla ja näpäytyksellä ei ole mitään eroa.
Jos luulee näpäyttävänsä toista, voikin olla että näpäyttää itseään enempi ja toinen hiljaisesti itsekseen ajattelee näpäyttäjän olevan tavallista lapsellisempi tyyppi.
Jos toinen ei keksi mitään sanottavaa enää vastaan, se voikin olla vaan sitä ettei enää viitsi koko asiasta mitään sanoa. Vaan antaa toisen saada ihan rauhassa kostonsa aikaiseksi.

Olisiko tuo oikeastaan se kunnon näpäytys tai kosto ettei sanokaan mitään enää vaan toisen sanoa viimeisin sanan`?

Anteeksi mutta on ihan pakko nyt sanoa, kun en voi olla enää hiljaa.
Jos laittaa hirveästi kysymyksiä, niin olisiko soveliasta ensin itse vastata kysymyksiin.
Muuten tulee ihan koulu mieleen.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.01.2016 klo 11:28

maanvaiva kirjoitti 6.1.2016 9:46

Kostolla ja näpäytyksellä ei ole mitään eroa.
Jos luulee näpäyttävänsä toista, voikin olla että näpäyttää itseään enempi ja toinen hiljaisesti itsekseen ajattelee näpäyttäjän olevan tavallista lapsellisempi tyyppi.
Jos toinen ei keksi mitään sanottavaa enää vastaan, se voikin olla vaan sitä ettei enää viitsi koko asiasta mitään sanoa. Vaan antaa toisen saada ihan rauhassa kostonsa aikaiseksi.

Olisiko tuo oikeastaan se kunnon näpäytys tai kosto ettei sanokaan mitään enää vaan toisen sanoa viimeisin sanan`?

Anteeksi mutta on ihan pakko nyt sanoa, kun en voi olla enää hiljaa.
Jos laittaa hirveästi kysymyksiä, niin olisiko soveliasta ensin itse vastata kysymyksiin.
Muuten tulee ihan koulu mieleen.

Onhan tuo totta että toinen voi ajatella toisen olevan lapsellinen mutta ei silti tarvitse vastata vähättelevästi.

Olenhan minä vastannutkin noihin kysymyksiin mitä olen kysynyt muilta ihmisiltä

1) kyllä on ero
2) ei mikään laiton juttu. Kosto ei ole kyllä ratkaisu joka pulmaan.
3) on kostettu.
4) up

Tarkoitatko että sinulle tulee edellisestä viestistä koulu mieleen? Vaiko kysymyksistä?

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2016 klo 12:26

Kysymyksistä tulee koulu mieleen vaikka voihan se olla keskusteluakin.
Niin ja tarkoitin sitä, että jos itse luulee näpäyttävänsä toista, toinen ei otakaan sitä näpäytyksenä vaan lapsellisena juttuna eikä vastaa mitään.

Onko teistä kostolla ja näpäytyksellä ero?
ei ole

Millainen on hyvä kosto/näpäytys?
on hiljaa ja antaa toisen sanoa viimeisen sanan

Onko sinulle kostettu?
on mutten enää koe mitään kostona

Onko kosto sinusta ratkaisu?
ei ole. lähinnä se on säälittävä tapa yrittää ratkaista ongelmia

Juoruamista minusta ei juuri pidäkään kostaa tai näpäyttää. Juoruaja saa eniten nokilleen, kun ei mitenkään reagoi juoruiluun.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 06.01.2016 klo 16:39

Kosta ei ole ratkaisu. Näpäytyksellä ja kostolla on eroa. Muihin en osaa oikein vastata. Ei kai ole kostettu mitään.