Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.

Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 13:44 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 10.01.2014 klo 13:44

Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa.
Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.
Yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun,
Ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu.

Anna minun kantaa, auttaa.

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään.
Sama se jos et sinä opi vielä siitäkään.
Tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan.
Jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa.

Anna minun kantaa, auttaa.

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Sä et ole hullu

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole, mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Kuulin tän biisin siskoltani kun olin yrittänyt itsemurhaa maanantaina.
Olen aina ajatellut että se on todella se vaan että mun päässä viiraa, olen poikkeuksellinen, paskaan syntynyt. Luulin että minä olen pilannut elämäni, koska olen ollut laitoksissa. Minua aina syytettiin siinä, että asenteeni oli huono, vaikka oikeasti olen aina tahtonut parantua,mulle ei ole annettu sitä mahdollisuutta, koska päässä viiraa ja en tahdo sitoutua hoitoon. Olen oikeasti 110%:sti valmis hoitoon jossa mua ei heti tuomita.

Tosiaan viime itsemurha ei onnistunut, eikä näköjään edellisetkään.

Pystynkö miten saamaan apua ilman että mua tulkitaan väärin.
Tosi sekavaa tekstiä, toivottavasti jaksoitta luki ja ois kiva saada kommenttia.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 22.03.2014 klo 21:01

Moi SCIM 🙂

Mulle tuo vastaus ei ollut tönkkö, vaan ihan hyvin luettavissa. Miten oot pärjäilly, jos saan kysyä? Laihduttaminen etenkin nopeaan tahtiin voi aiheuttaa epämääräisiä oireita, kuten heikotusta ja pyörtymisen tunnetta. Keholla voi kestää aikansa tottua uuteen painoon. Myös alipaino voi aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia. Hienoa että jaksoit kirjoittaa, ja samoin kuulostaa upealta tuo sun unelma omillaan asumisesta. Tsemppiä ja halaus täältä! 🙂🌻

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 23.03.2014 klo 03:32

SCIM,

sama täällä, siis ikävä<3

Niinpä, pikkuhiljaa. Se on hyvä asenne!🙂👍

Kuinka lyhyessä ajassa oot laihtunut 15kg? Kuulehan pikkuinen, onnittelen sinua painon pudotuksesta, mutta en silti voi olla siitä iloinen. Anteeksi siitä. Jos laihduttaisit hitaasti ja terveellisesti, elämäntapamuutoksilla, kuten joskus puhuttiin, olisin ikionnellinen sun puolesta. Mutta tämä kuulostaa huolestuttavalta. Syötkö ollenkaan? Jos lasket kaloreita, montako kaloria päivässä. 2000 on yleisesti aika hyvin sopiva kaikille. 1500 on mun mielestä ehdoton alaraja. Sen ali ei kannata mennä, korkeintaan yli. Riippu tietysti osaksi myös ihmisestä, mutta varsinki jos liikut niin se on jopa liian vähän. Proteiinia paljon lihaksille ja terveellisiä rasvoja, teetä, maitoa luustolle, täysjyväviljatuotteita, normaalia arkiruokaa, vettä paljon. En oo mikään terveystieteilijä, joten jossain voi mennä vikaan ja jos joku tietää paremmin, voi oikasta. Kannattaa syödä mieluummin vähän kerralla, mutta monta kertaa päivässä, vaikkapa n.kolmen tunnin välein, niin ruuansulatuselimistö pysyy käynnissä. Se kuluttaa aika paljon kaloreita toiminnallaan. Ääh, mikä saarna. Anteeksi siitäkin. Mutta kerrothan ajatuksiasi tästä. Ahdistaako se?
Se tosiaan VOI johtua siitä, hyvin luultavasti johtuu. Tiedätkö mitä kehosi yrittää kertoa sillä sinulle?

Kokeile vain. Ja taas hyvä lause: kaikella on aikansa. Hyvä SCIM!!🙂

SCIM, miksi hoitajat hoitaa sua? Siksikö ettei ne pettyis? Vai siksi että he sais sut kuntoon? Eli KERRO. Jos haluat, pidä ulkokuori vaikka aina muulloin, mutta laske se ku puhut hoitajien kanssa. Sillon ne voi antaa parhaan avun ja oot parhaassa mahdollisessa kunnossa kun pääset pois. Ne hoitajat on sua varten, ei sinä heitä varten. Heidän työ on auttaa sua, eikä kukaan voi auttaa jos ei tiedä että ongelmia on. Toivon niin että jaksaisit avata suusi☺️❤️

Hei, ei mitään. Tottakai vastaat sillain millasta tekstiä sattuu syntymään!

Ihana ku kysyt☺️❤️
Hyvää. Ehdottomasti hyvää. Oon päivä päivältä pirteämpi. Tiedätkö, mun aurinko on noussut. Ennen taivalsin elämääni pimeällä, mustalla ja kylmällä tiellä. Oli yö, jolloin ei edes tähtiä näkynyt taivaalla. Kompastelin jatkuvasti suuriin kiviin ja kuoppiin tielläni. Kuljin sitä tietäni yksin, siltä se ainakin tuntui. Laitoin naamarin kasvoilleni ja hymyilin muille. Muut ihmiset katsoivat minua ja näkivät aurinkoisen polkuni. Sitten yhtenä yönä minä oivalsin: minä olen arvokas ihminen ja minun elämäni on tärkeä, minusta voi tulla onnellinen. Se hetki oli kuin auringonnousu. Ymmärsin että elämälläni on tarkoitus. Nyt näen itsekin aurinkoisen tien. Aurinko paistaa polulleni niin lämpimästi ja toiveikkaasti. Kaikki on paremmin kuin pitkään aikaan. Syksyllä menen puutarhaoppilaitokseen.

Palaillaan!☺️❤️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 23.03.2014 klo 16:11

Hei villikettu !
Olen pärjäillyt vaihtelevasti. Välillä ahdistaa todella kovasti ja välillä mulla tulee jopa naurua. Olen osasto hoidossa ja toivon että olisin siinä kunnossa että pääsen pois. Ja tiedätkö tänään olin valokuvaamassa rippijuhlia ja sain kiitoksia, oon ylpee itestäni että pystyin siihen !

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 23.03.2014 klo 16:26

Hei Salaatti <3
No tuota.. Laihtuin 2 kuukaudessa sen 15 kiloa.
Välissä en syö mitään mutta yleensä 1000-2000 kaloria ja välissä alle 1000. Nyt vaan äiti sano, että jos en syö joka ruokailulla, en pääse kotilomille, joten syön vähä esim. Puolikkaan näkkärin, on sekin jotakin, eikö ? . Liikun 30min-2h päivässä kävellen, pyöräillen, sählyssä käyn ja jalkapalloa joskus ja oon miettinyt juoksunkin aloittamista.
Salaatti, mä lupaan puhua ens kerralla kaiken mitä mietin, lupaan, oikeesti.

Todellakin olet arvokas ja elämäsi on tärkeä <3
Ihanaa että aurinkosi on noussut, vielä joskus minunki. ☺️❤️
Mahtavaa että menet sinne puutarhaoppilaitokseen, tsemppiä sinne 😍

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 24.03.2014 klo 09:33

Hei SCIM<3

Onhan sekin jotain, hyvä että syöt edes jotain🙂 voit aivan helposti syödä sen 1000-2000kcal ku liikut niin paljo. kuulostaa mukavalta nuo sun liikuntalajit!
Musta tuntuu paremmalta jos oikeesti kerrot. Ja toivottavasti se auttaa sua.

Ihan varmasti nousee sunkin aurinko vielä!☺️❤️

Kiitos. Sullekkin tsemppiä kaikkeen!☺️❤️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 28.03.2014 klo 14:27

Sunnuntaina rukalle. Jännittää että tuleeko ahistus kohtauksia, pelkään että ne pilaa koko loman 😠 mut nyt tsemppejä mulle että selviän kaikista !
Kädet hikoaa ku jännittää niin paljon. Mut kyl mä selviin, varmasti. Onhan mulla apukonsteja kuten kirjottaminen ( joka pikkuhiljaa alkaa onnistumaan ) kutominen ja pahimmassa tapauksessa lääkkeet. Iloisin mielin eteenpäin niin sekin auttaa onnistumaan, eikö ?

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 29.03.2014 klo 20:24

Moi SCIM,

Tuhannesti tsemppiä sulle! Se voi olla aivan mahtava reissu, ja oma asenteesi ja nuo apukeinot voivat varmasti auttaa sinua. Iloisella mielellä ja asenteella on suuri merkitys. Mukavaa matkaa 🙂

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 30.03.2014 klo 21:17

Villikettu, kiitos tuhannesti. ☺️❤️☺️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 05.04.2014 klo 21:03

Täällä Rukalla sitä ollaan viimeistä päivää. Loma on mennyt hyvin paitsi muutamia kovia ahdistuksia on ollut mutta olen voittanut ne.

Tiistaina lähden ryyppäämään, se on varma. Aion puhdistaa tai oikeestaa tyhjentää pääni kunnolla.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 18.05.2014 klo 11:51

Asun nyt omillani. Tai on tuossa vieressä rakennus missä on ohjaajat 8-20, yöllä ei ketään. Hyvin on mennyt * koputtaa puuta * en osaa kirjoittaa tästä mikä mun olo on nyt. Mut ajattelin ilmoittaa, että oma solu on, mutta kämppistä ei ole vielä. Ja toivottavasti ei tuu pitkään aikaan.
En usko että ketään edes kiinnostaa, mutta kirjoitin silti.

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 20.05.2014 klo 11:47

Totta kai kiinnostaa!!
Vautsi! Vähän kiva ku oot päässy omilles. Toivottavasti menee jatkossaki hyvin🙂👍

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 04.07.2014 klo 16:32

En jaksa enää. En jaksa, en jaksa, en jaksa. En pysty elään. Itken ja itken. Muhun sattuu. Olen poikki, olen väsynyt. Ei pysty.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 06.07.2014 klo 20:50

SCIM,

Tsemppiä sulle kovasti! Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu 🌻🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 06.07.2014 klo 21:44

villikettu KIITOS.

Sisko kutsui eilen mut yökylään mikä piristi suuresti. Nyt oon kotona melkein viikon lomalla omasta kämpästä. Olinkin jo ahdistunut yksin olimeseen..
Kerroin paikan ohjaajalle että haluan lähtä taivaaseen, sain huudot. Mut olo oli se ja mua on pyydetty kertomaan kaikesta mitä sisällä on.
Tiistaina olin ryyppäämässä josta tänää uskalsin kertoa, onneksi porukat otti sen hyvin vastaan.

Syön karkkia. Olen maailman LÄSKEINTYYPPI.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 08.07.2014 klo 09:14

SCIM toi on niin väärin! Ei sua saa kohdella noin ☹️
Mä en usko et oot läski ja ei läskeissä oo mitään vikaa.
Toivottavasti saat apua, sua kuunnellaan ja sut otettais tosissaan. Sä ansaitset vaan parasta kohtelua! <3
Tsemppiä ja kaikkee hyvää sulle virtuaaalihalein Katsa