Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.

Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 13:44 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 10.01.2014 klo 13:44

Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa.
Ja nyt kuvittelet, että se on sinä jonka päässä viiraa.
Yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun,
Ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu.

Anna minun kantaa, auttaa.

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään.
Sama se jos et sinä opi vielä siitäkään.
Tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan.
Jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa.

Anna minun kantaa, auttaa.

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Sä et ole hullu

Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa.
Hullu sä et ole, mut joskus sitä romahtaa, kivipohjaan.
Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Hiljaa nyt mennään, mut henkiin sä jäät.
Hullu sä et ole, mut juuri nyt on vaikeaa.

Kuulin tän biisin siskoltani kun olin yrittänyt itsemurhaa maanantaina.
Olen aina ajatellut että se on todella se vaan että mun päässä viiraa, olen poikkeuksellinen, paskaan syntynyt. Luulin että minä olen pilannut elämäni, koska olen ollut laitoksissa. Minua aina syytettiin siinä, että asenteeni oli huono, vaikka oikeasti olen aina tahtonut parantua,mulle ei ole annettu sitä mahdollisuutta, koska päässä viiraa ja en tahdo sitoutua hoitoon. Olen oikeasti 110%:sti valmis hoitoon jossa mua ei heti tuomita.

Tosiaan viime itsemurha ei onnistunut, eikä näköjään edellisetkään.

Pystynkö miten saamaan apua ilman että mua tulkitaan väärin.
Tosi sekavaa tekstiä, toivottavasti jaksoitta luki ja ois kiva saada kommenttia.

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 10.01.2014 klo 15:36

Niin ihanat sanat, niiiin ihanat<3
Ja niin rakas sinä, olen onnellinen että olet elossa ja olen huolissaan että miten voit. Haluaisin halata sua lujaa ja kertoa että välitän. Virtuaalihalaus täältä!<3
Toivon niin niin niin kovasti että saisit oikeanlaista apua ja pääsisit elämään onnellista elämää. Oon varma että vielä joskus löydät onnen!
Voimia suuren suuri säkillinen!

Käyttäjä vielätäälä kirjoittanut 10.01.2014 klo 22:55

Ymmärrän miltä tuntuu ku kaikki ymmärtävät väärin mitä sanot, kyllä se siitä vielä menee parempaan päin. Niin on aina loppujen lopuksi tapana käydä 🙂 !!
Voimia sinulle ! <3

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 11.01.2014 klo 20:40

Salaatti ja vielätäälä, saitta hymyn mun huulille, pitkästä aikaa. Tahtoisin pitää tämän hymyn aina, mutta tiedän että kohta se on taas pois.

Tahtoisin kertoa teille jotain, en pysty paljoa, vähän vain, koska kadun, en onnistunut;
Seisoin eilen juna radalla.
- ei siitä sen enempää.

Maanantaina ois osaston vaihdos ja olen niiiiin onnellinen että pääsen tältä osastolta pois.
Tsemppiä kaikille jotka taisteletta elämästä, onko teilläkin siellä sisimmässä jossain joku mikä pitää teidät elossa ? Onko se niin että sisällä on joku koska vieläkin on tässä ?

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 12.01.2014 klo 21:22

Hyvä kysymys. On varmaan ihmisen sisällä jokin joka silti tahtoo pitää elossa. Ja se on oikeestaan ihan hyvä.

Kerrot asioita siihen tahtiin kuin haluat, ei mitään paineita.
Minä olen kumminki iloinen että et onnistunut. Oot niin rakas että se olis ollut niin suuri menetys.

Oon iloinen että sain hymyn sun huulille. Tahtoisin sulle paljon hymyä, tarvitsisit sitä.
Oot rakas!<3

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 13.01.2014 klo 14:40

On siellä jokin, ihan varmasti.
Ois mullekki tavallaan ollut rankkaa jättää läheiset omaiset, koska välitän heistä niin paljon, myös sinusta Salaatti. Jos olisi kuollut Ei enää tuntis kenenkään läsnä oloa, ainoastaan pystyy suojelemaan heitä taivaasta käsin, mut ei se lähimmäisiä auta.

Anna rakas mulle paaaaljon hymyä.
🙂🌻

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 13.01.2014 klo 15:22

Toivon antavani🙂

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 13.01.2014 klo 20:10

Kiitos darling ☺️❤️☺️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 19.01.2014 klo 15:49

Pää iha töhnässä, lääkkeitä syöttävät.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2014 klo 08:02

Miten menee?

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 29.01.2014 klo 17:56

Maanvaiva,paremmin menee. Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä lääkitys mikä auttaa mua jaksamaan. Pääsin lauantaina 3 tunniksi kotiin sitä ennen jouluna viimeksi ollu kotona ! Ja nyt lauantaiksi koko päiväksi. Tämä osasto on siitä hyvä kun täällä on hoitajat jotka oikeesti välittää. Jaksavat auttaa kun on vaikeaa.eilen mulle opetettiin uus tapa siihen ettei tarvi viillellä ! Ota 5 kumirenksua ja laita ne käteen, venytä, päästä irti, ah sitä kivun tunnetta, eikä ole vaarallista.
Oon myös saanu ulkoiluluvan 3x30 min
Maanantaina mulle mietitään mikä ois seuraava hyvä paikka, mä haluaisin jo omaan kämppään, mut muut ovat vielä sitä mieltä että tuettu asuminen ois vielä hyvä.

Oli ihanaa kun joku kerrankin kysyy minulta miten menee, kiitos maanvaiva, piristit päivääni 🙂🌻
Miten sinulla menee ? 🙂

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 17.02.2014 klo 07:59

Loma, yksin kotona, mitä ? Onko tää totta ! Mitähän sitä kehittelis. Vois olla reipas ja laittaisi pyykkiä ? Iltapäivällä aika astmahoitajalle. Onkoha henki pihissy hyvään vai huonompaan suuntaan, saa nähä.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 17.02.2014 klo 15:25

Astmahoitajalla käyty ja olin pyörtyä kaks kertaa, mikähän mulla oli ? Pef-taulukon kans ulos kuitenkin tultiin.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 21.03.2014 klo 10:32

Osastolla edelleen. Ärsyttää, tahtoisin jo niin kovasti omaan asuntoon !
Itsetuhoisuus mulla on vähentynyt roimasti. Kaksi kuukautta siitä kun olen tehnyt itselleni jotain. Nyt taistelen halusta lähtä osastolta juomaan. Tekee niin mieli ja luultavasti toteutan sen mut en vähään aikaan.

Mulla on outoja olotiloja. Tuntuu välissä niinkö heittäisi päässä, jalat iha makaroonilla. Mikä mulla on 😯🗯️

En ole enää se sama ihminen, olen arempi. Ja sen olen huomannut etten osaa enää kirjoittaa ☹️ ennen sain kaiken raapustettua ylös, nyt en saa mitään aikaseksi, mietin vaan että olenko lukossa ? En tiiä.

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 21.03.2014 klo 13:28

Hei SCIM<3

Oonki miettiny että mitä sulle kuuluu. Ei olla pitkään aikaan pidetty minkäänlaista yhteyttä.

Meet siis osastolta lähtiessä omaan asuntoon. Joko sulla on valmiiksi asunto, vai etsitkö sen vasta sitten?

Ihan huippua että sulla on itsetuhoisuus vähentynyt!! Hienoa🌻🙂🌻 Ole ylpeä siitä!

SCIM, ootko laihduttanut? Jos oot laihduttanut nopeaa ja jättänyt syömättä, niin ei ole ihme että päässä heittää ja jalat on makaroonia. Anteeksi jos oletus on väärä.

Voisiko tuon kirjottamisen kanssa auttaa se että ettisit netistä niitä runoja, niinku ennenkin, ja kirjottasit ylös? Semmosia runoja jotka kolahtaa ja osuu kohdalle. Voisiko ne avata sitä vaikeutta kirjottaa? Ja jos yrität vähitellen ruveta kirjottamaan enemmän. Yhtenä päivänä kirjotat vaikka: "Kävin tänään ulkona ja näin oravan. Satoi lunta. Inhottavaa kun oli niin kylmä." Tms. Hassu esimerkki 😀 ja seuraavana päivänä vaikka yhden lauseen enemmän ja sitten seuraavana taas yhden lauseen enemmän.

Puhutko hoitajien kanssa miten paljon omista asioista? Tietävätkö he tunteestasi että olet lukossa? Pystytkö puhumaan?

Tästä mun viestistä tuli nyt ärsyttävä tenttausviesti, mutta koita kestää. Älä vastaa jos ärsyttää 😀
Haleja rakas<3 Koita jaksaa, kyllä se elämä vielä hymyilee.
Muistatko mitä sanoit mulle?
"Aurinko laskee vain noustakseen uudelleen."

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 21.03.2014 klo 21:15

Mulla ollu ikävä sua ! <3
Ei oo vielä asuntoa, kai se semmoinenkin pitää hommata jos meinaa omilleen asumaan. Pikkuhiljaa kait sekin onnistuu.
Olen laihduttanut ja oon laihtunut 15 kiloa. Voiko se tosiaan siitä johtua ?
Pitää kokeilla tuota että pikkuhiljaa alan taas kirjoitteleen, kaipaankin jo sitä että tekstiä syntyy. Kaikella on aikansa 🙂
En puhu enää paljoa asioistani koska ne luulee että mulla on kaikki hyvin niin vedän kuoren etten tuota pettymystä.

Anteeksi taas tämä vastaus, yhtä tönkköä ja lyhyitä vastaukset mut muuta ei nyt synny.

Mitä sulle kuuluu ?
☺️❤️