Itsetuhoisuus,ahdistus,sekavuus ja paniikkikohtaukset
Hei!!!
Mulla on nyt vähän surullinen aihe ja myös vakava.
Mulla on nyt kohta jo 5-6 päivää pyörinyt itsemurha ja kuolema päässäni ja sen takia oon halunnut viillellä tai muuten vahingoittaa itseäni. No tietenkin halusin poistaa tuskaa ja ahdistusta niin Mä satutan itseäni ja sit sain siitä nätin jäljen käteeni.
Koulussa on sairaan vaikea olla kun siellä on terä aseita esim. saksia,paperiveitsiä,harppeja ja paljon muuta ainakin kuvis luokassa. On todella vaikea olla kun on niin paljon terä aseita ja kun itsellään on itsetuhoisia ajatuksia niin se ei oo mitenkään Hyvä yhdiste. Oon monesti koulussa tai jossakin halunnut huutaa että haluan kuolla oikeesti tai tappaa itseni.
Itsemurha ajatusten ja kuolema ajatusten takia oon saanut pieni muotoisia paniikkikohtauksia joka kestää yleensä sen n. 10-55 min ja jos on iso ja paha se voi kestää yli tunnin.
Olen saanut ennenkin paniikkikohtauksia jotka on tulleet missä vain suunnilleen ja pahimmillaan jopa 4 krt/viikossa. Ja ne on ollut todella pahoja.
Mun olo on todella sekava; oon poissa oleva ja sit oon epätodellinen. Tää maailma ei tunnu todelliselta mun sisällänikään ei tunnu todelliselta ja sit sekavuus vaikeuttaa mua koulussa koska en pysty ajattelemaan selkeästi edes yksin kertaisia laskuja.