Itsetuhoisuus

Itsetuhoisuus

Käyttäjä Juhe aloittanut aikaan 13.06.2011 klo 00:59 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Juhe kirjoittanut 13.06.2011 klo 00:59

Niin, mä oon vähän itsetuhoinen… tai niin mulle väitetään. Mä juon kotitekosella juomalla pään sekasin (kiljua) syön erilaisia lääkkeitä, viiltelen, oon yrittäny itse murhaa kuudesti, ja kaikkien testien mukaan oon vieläpä tosi masentunutkin. liityin tähän paikkaan koska mut käskettiin. mulla on ollu myös tosi paljon mielessä toisten ihmisten tappaminen jonka takia en oo edes koulussakaan uskaltanu olla kenenkään seurassa… noh, näistä mun jutuista vois kirjoittaa vaikka kirjankin mutta mä haluisin kuulla jonku muun mielipiteen mitä mä voisin itse tehdä asialle? en haluis mennä psykologille (koska se on aika ahdistavaa). Oon 14vuotias

Käyttäjä eternal_dream kirjoittanut 04.07.2011 klo 00:18

Miun mielest siun kannattas mennä terkkarille tai lääkärille tai iha mihi vaa puhumaa siun ongelmist ! Ei kannata pitää sisällää tommosii asioita. Ite ku kävin terkkaril ni kyl se helpotti ku pääs puhumaa jonku kaa asioit läpi. Lopeta tommosten ajatusten läpikäymine !
Tsemii !

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 04.07.2011 klo 11:06

Heippa.
Toivoisin että menisit ammattiauttajan luona käymään sillä todellakin
tarvitset apua vaikeaan elämän tilanteeseen.
Saisit elämäsi rauhoittumaan.
Kaunista kesää sinulle

Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 07.07.2011 klo 00:36

Moi.
Mulla on ollu tässä vuoden verran saman tapainen tilanne, josta vaan mun entinen bestis tietää koska oon sen kanssa ollu aika "solmussa" asioidemme kanssa. Oon myös yrittäny muutaman kertaa itsemurhaa mut ne on sit jääny yrityksiks tähän mennessä..oon miettiny kans sitä muiden tappamista joka on vielä pelottavampaa ku se et tekis itselleen jotainD:.
Ja nyt mun kaveri ja poikaystävä pakottaa mut sinne psykiatrille vaikka en ois halunnut..
Kai sen sit pitäis auttaa jotain. Kerrohan mulle jos haluut jutella tai jotain ni voit koittaa jos se auttais jotan🙂
ps.oon saman ikänen ku sä 😋

koita jaksella 😍