Itsetuhoisuus?

Itsetuhoisuus?

Käyttäjä Em17 aloittanut aikaan 26.07.2019 klo 22:19 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Em17 kirjoittanut 26.07.2019 klo 22:19

Mulla on todella huono olo. Monesta syystä. Haluaisin tappaa itteni ja olen miettinyt/googlannut tapoja, mutta en pysty mihinkään niistä koska fyysinen kipu pelottaa mua. (joten ei hätää, en aio tehdä sitä, vaikka todella paljon haluaisin)

Mua ahdistaa joka päivä koska koko ajan on likainen olo, (vaikka pesen käsiä koko ajan, siivoan, imuroin, pesen pyykkiä, otan suihkuja jne.) Tämän lisäksi mulla ei ole kavereita enkä puhu mun perheelle koska en pidä heistä enkä luota heihin

Viimen parin päivän aikana oon itkenyt koko ajan, en syö kuin vain yhden aterian päivässä, ja kun on tosi paha olo, lyön päätä seinään

Mulla on terapeutti mutta en pysty puhumaan sille

Mulla on tosi epämukava ja turvaton olo koko ajan. Fyysisesti myös vaikeuksia hengittää ja rentoutua

Pakko kertoa jollekulle, vaikka vaan netissä, haluan kertoa jollekulle, koska tuntuu kauheelta olla yksin näiden asioiden kanssa

Käyttäjä Emilia_Saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 29.07.2019 klo 13:37

Hei Em17!

Onpa ikävä kuulla, että voit huonosti. Hienoa kuitenkin, että olet tiedostanut tilanteesi ja osannut hakea apua. Jo tänne kirjoittaminen on iso askel. Kannustan sinua kertomaan mieltäsi painavista asioista terapeutillesi, koska hän on sinua varten ja haluaa auttaa sinua. Hän on myös varmasti tilanteessasi sinulle paras apu. Perheelle tai jollekin läheiselle puhumisesta olisi varmasti myös apua. Yritä löytää itsellesi positiivista ajateltavaa, vaikka uuden harrastuksen muodossa. Nyt syksyn alkaessa tähän on hyvät mahdollisuudet!

Aurinkoa elämääsi!

Emilia, Kotkan Saapas