itsetuhoisia ajatuksiako?

itsetuhoisia ajatuksiako?

Käyttäjä hessu97 aloittanut aikaan 11.11.2011 klo 20:45 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä hessu97 kirjoittanut 11.11.2011 klo 20:45

en oikein tiedä onko itselläni itsetuhoisia ajatuksia tai siis monesti ennen nukkumaan menoa elän jossain omissa fantasioissa tai jossain ja monesti olen ajatellut niissä että teen itsemurhan ja sen tyyppistä olen myös nähnyt unta että teen itsemurham. Olen myöskin epäillyt että olen masentunut ja olen jopa viillellyt itseäni, mutta ihan vaan tiedoksi että en ole lähiaikoina viillellyt itseäni vaan siitä on jo ainakin 3 viikkoa kun viimeksi oikeasti viiltelin…. Paitsi yhdessä vaiheessa ehkä noin viikko sitten olin erittäin lähellä viiltelemistä ja puukko oli jo siinä kädellä mut sit palasin järkiini enkä tehnyt sitä. Mutta siis palatakseni siihen aiheeseen niin en oikeastaan ainakaan mielestäni ajattele itsaria tai ei mulle tulis mieleen tehä sitä kai, vaikka onkin ollut välillä tosi turha olo. eli siis lasketaaks noi niinku itsestuhoisiks ajatuksiksi? 🤔

Käyttäjä Doti--tonttu kirjoittanut 02.12.2011 klo 22:11

Mullakin on vähän samanlainen. Mun mukavampi 'elämä' on täällä netissä.. Joskus haluan tappaa itseni ja ahdistun ihan kunnolla, mutten koskaan jaa sitä kenellekkään.. ☹️

Käyttäjä -ansku- kirjoittanut 03.12.2011 klo 08:05

Moi! Itsetuhoisuutta on kaiken lainen ittensä vahingoittaminen viiltely lääkkeiden ja muiden päihteiden väärin käyttö jne... Mitäpä jos puhuisit tuosta jolle kulle? Saattaispa hyvinki auttaa. Jaksamisia 🌻🙂🌻