itsensä vahingoitaminen

itsensä vahingoitaminen

Käyttäjä iinuska aloittanut aikaan 28.12.2013 klo 01:55 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä iinuska kirjoittanut 28.12.2013 klo 01:55

Moi oon 14 vuotias tyttö ja olen vahingoitanut itseäni jo muutaman vuoden. Olin kesällä jossain tyhmässä tak-poliklinikalla jutelemassa keran viikosa jollekin ukkelille mun asioista, mutta valehtelin niillepäin naamaa onko kukaan muu käynyt sielä? valehtelin niile että olen lopettanut viiltelemisen, mutta en oikeasti ole lopetanut yhtään mitään. Sain vanhemmat uskomaan että mulla on kaikki hyvin, mutta toisinaan mulla ei ole mikään hyvin. Itsetuhoisuuteen mulla kuuluu vieläkin viiltäminen. Olen koittanut myrkytää itseni mutta en onnistunut siinä. Tykkään katsoa kun veri valuu vaan kädessä se on ihana näky. Kertokaa kenelle voin kertoa asioistani ilman että vanhempani tai muut läheiseni eivät saa tietää?😐😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2013 klo 10:45

Etkö voi palata puhumaan sille ukkelille?

Käyttäjä iinuska kirjoittanut 28.12.2013 klo 11:53

maanvaiva kirjoitti 28.12.2013 10:45

Etkö voi palata puhumaan sille ukkelille?

Ei sinne pääse ilman jotain lähetettä 😞

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2013 klo 16:18

Jos se auttaisi, niin pyydä vaikka kouluterkkaria tai kuraattoria hommaan sulle lähete.

Käyttäjä väsynytmatkustaja kirjoittanut 28.12.2013 klo 19:07

Jos sul on tosi hyvä ja luotettava kaveri, sisko tai veli tai muu läheinen aikunen niin puhu sille 🙂 se voi olla helpompaa ku vanhemmille puhuminen. ja sitte ku ootte miettinyt tilannetta ja keskustellu nii menee yhdes jonku kans vaikka lääkärin tai kuraattorin juttusille, sillon on rohkeempi ja henkinen tuki mukana 🙂🌻 toivon kaikkee hyvää sulle!

Käyttäjä vielätäälä kirjoittanut 08.01.2014 klo 11:13

Tiiän kuin pahalta tuntuu kun ei tiiä kelle puhua ja ei haluu että vanhemnat saa tietää. Mulle terkkari teki lähetteen nupolle, mutta valehtelin sielä en koskaan kertonut kuinka asiat oikeesti on. Joten se oli turhaa käydä sielä kerran viikossa kuukauden ajan. Kävin samalla sossujen luona puhumassa ja he olivat saaneen tiedon että en enää käy sielä ja sanoin syyksi että kaikki on hyvin ja ettei minun tarvitse enään käydä sielä. Sitten he totesivat että asia ok, se on vapaa ehtoista. Valehtelen edelleen asioista sekä aikuisille että kavereilleni. Mutta kerroit kelle tahansa aikuiselle se menee joka tapauksessa vanhempiesi tietoon ennemmin tai myöhemin...