Itsensä kadottanut
Oon ihan hukassa itteni kans. En ees tiiä mitä kirjottaisin tähän.
Kärsin jokapäiväisesti pahasta olosta ja ahdistuksesta. En näe enää elämänvaloa mikä ennen paisto mun silmistä. Aina tekis vaan mieli jäädä omaan sänkyyn makaamaan eikä tehdä mitään. Oon just alottanu uudessa koulussa, pääsin peruskoulusta ja opiskelen nyt siis itselleni ihan ammattia. Ajattelin että tämä muutos piristäisi, mutta koulu vain ahdistaa ja uuvuttaa viellä enemmän.
Vihaan itseäni, ulkonäköäni. Minulla on poikaystävä joka aina kehuu hyvännäköiseksi ja söpöksi, mutta silti. En vain voi katsoa itseäni positiivisin mielin peiliin. En ole mikään laiheliini, haluaisin olla. Itsetuntoni on niin alhaalla ettei sitä osaa kuvaillakkaan.
En osaa kuvailla kenellekkään miltä musta tuntuu, paitsi parille kaverille ja poikaystävälle jotenkin. Tää kirjottaminenki turhauttaa ku en vaan osaa selittää miten pohjalla ja lopussa mä oon ja mistä kaikki nämä tunteet johtuu.
Nään joka yö jotain outoja/pahoja unia, unissa ei ole ikinä mitään valoa aina on pimeää tai hämärää. Olen unissa yleensä hyvin masentunu ja unissa tapahtuu minulle tai joillekkin muille ihmisille pahaa tai muuten vain on jotain hirveetä draamaa päällä. Viime aikoina unen laatu on alkanu kärsiä vielä enemmän ja poikaystäväni epäilee, että minulla on univaje, mikä sekin edes on?
Olen kokenut elämässä kuolemaa, huonoja perhesuhteita, auttanut kavereita pääsemään siitä etteivät he tapa itseään ja edelleen elän pelossa että joku kuolee, meinannut tappaa itseni 2 kertaa, viillellyt, oksennellut ruokaa ulos, saanut ahdistuskohtauksia missä olen itkenyt, huutanut ja hakannut seiniä/hakannut päätä seinään, viimeisin kohtaus tuli la-su yönä.
Haluaisin vain kuolla, mutta en voi tehdä sitä läheisille ja haluan nähdä mitä tulevaisuudessa on. Mutta silti, haluan vain pois täältä. :'(