Leijona55 kirjoitti 26.8.2015 12:11
Se juhla tapahtuma meni odotettua paremmin. Pääsin istumaan parin sukulaisen kanssa samaan pöytään ja se pelasti tilanteen.
Ihmiset ovat joskus tosi ilkeitä. Yksi tuntematon nuori mies sanoi kaverilleen kun olin heidän kanssan samassa kaupassa, sitat "Kyllä onkin ruma tuo pyörätuolissa istuva nainen, eikö se riittäs että on vammainen". Yksi pariskunta kulki minun ohi kun odotin taxia, sitat "nyt ne kerjäläiset ovat keksineet istua pyörätuoliin", luulivat minua romanialaiseksi kerjäläiseksi joita istuu kaupunkimme kaduilla.
Meni vähän asian sivusta, sorry...
Hyvä juttu että tapahtuma meni hyvin!
Saman olen huomannut ihmiset on tosi ilkeitä toisilleen. Tuo on on tosi kamalaa että haukutaan vammaiseksi. Vaikka tavallaan se on totta. Sitä en tiedä miksi olet pyörätuolissa jos olet vaikka raajasi menettänyt niin asialle ei voi enään mitään ellet saa proteeseja jostain 🙂 mutta jos istut vain siksi etteivät jalkasi toimi enään niin voit hyvinkin päästä siitä härvelistä eroon kuntoutuksen avulla! Ellei oma valintasi ole sitten istua pyörätuolissa lopun elämääsi. Itse ainakin suhtaudun jos näen pyörätuolissa olevan ihmisen kunnioittavasti koska en voi tietää istunko kenties itsekkin sellaisessa joskus. Eivätkä ihmiset voi asialle mitään! Mikäli vammaiseksi haukkuminen ja rumaksi haukkuminen saivat sinut lähes itkun partaalle voithan tehdä heistä aina ilmoituksen poliisille kunnian loukkauksesta.
Olin itse koko peruskoulun koulukiusattu! Karvojeni vuoksi!