ihastunut. tai sitten ei

ihastunut. tai sitten ei

Käyttäjä Helppii aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 19:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Helppii kirjoittanut 18.12.2015 klo 19:40

Tää on nyt varmaan pienimpiä ongelmia noihin verrattuina, mitä muut on kirjoittanut, mutta mä nyt halusin alottaa keskustelun tästä aiheesta. Kun siis mä en oo varma oonko ihastunut. Seurustelin pitkään yhen pojan kanssa, mutta jätin hänet itse. On vienyt aika kauan päästä erosta yli ja nyt en ole varma oonko ihastunut uuteen vai en. Mistä te huomaatte olevanne ihastuneenne ja mitä teette, kun huomaatte sen. Mitä mun pitäis tehä? Oon vähän pihalla näistä jutuista, ollu aina. En oo kovin suosittu yms, eikä pojat hirveenä kiinnostu musta. Mitä voisin tehä että oisin kiinnostavampi? 🙂

Käyttäjä Niina99 kirjoittanut 19.12.2015 klo 00:41

Helppii kirjoitti 18.12.2015 19:40

Tää on nyt varmaan pienimpiä ongelmia noihin verrattuina, mitä muut on kirjoittanut, mutta mä nyt halusin alottaa keskustelun tästä aiheesta. Kun siis mä en oo varma oonko ihastunut. Seurustelin pitkään yhen pojan kanssa, mutta jätin hänet itse. On vienyt aika kauan päästä erosta yli ja nyt en ole varma oonko ihastunut uuteen vai en. Mistä te huomaatte olevanne ihastuneenne ja mitä teette, kun huomaatte sen. Mitä mun pitäis tehä? Oon vähän pihalla näistä jutuista, ollu aina. En oo kovin suosittu yms, eikä pojat hirveenä kiinnostu musta. Mitä voisin tehä että oisin kiinnostavampi? 🙂

Moi! En usko et osaan auttaa koska itellä ei oo oikee kokemusta seurustelusta, mutta yritän ainaki 🙂 eli siis yleensä ihastumisen huomaa esim jos puhut sille, niin saatat jännittää kovasti tai alat punastuun. Ite huomaan ihastumisen jos ajattelen koko aika kyseistä poikaa, katon sen kuvia yms. Mulla on vaa se harmi etten oo tehnyt ihastusten eteen mitään☹️ oon vaan yrittänyt unohtaa☹️ mutta oot kiinnostavin kun oot vaan ihana oma itses!🙂 jos hän ei ihastu suhun sinuna niin hän ei ole se oikea! 🙂🌻 tsemppiä sen suhteen!☺️❤️

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 20.12.2015 klo 07:00

Mietin itsekin tällä hetkellä olenko ihastunut. Uskoisin kyllä etten ole ihastunut, nämä on vaan haaveita, ihastumisen kyllä varmasti huomaa, jos on löytänyt jonkun, uskoisin niin.

Käyttäjä masentunut8 kirjoittanut 23.12.2015 klo 20:07

Itselläkin oli alussa etten tiennyt olinko ihastunut vai en. Mutta itse aloin huomaamaan siitä että koulussa oli aina välillä pakko katsoa häntä ja jos käveli ohi tai tuli lähelle itselle ainakin tuli sellaisia vähän niiku viluväreitä☺️❤️ Ja niinkuin joku jo sanoi olet ihanin sellaisena kuin olet<3 Kannattaa alkaa ehkä juttelemaan hänen kanssaan tai yrittää tutustua🙂🌻

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 01.01.2016 klo 18:49

Mä tiesin vaan siitä tunteesta, joka tuli. Sitten meillä oli sen jälkeen vähän flirttiä, kunnes lopulta hän pyysi minua ulos. Kannattaisi varmaan yrittää vähän lähestyä häntä. Tutustua paremmin, sitten tietää onko hän sinulle.

Käyttäjä Helppii kirjoittanut 05.01.2016 klo 18:22

Kiitos kaikille vastauksista, noist oli mulle jonkin verran apuukin! 🙂 kiitos!