Ihastunu opettajaan…

Ihastunu opettajaan...

Käyttäjä Inkkuu aloittanut aikaan 01.12.2018 klo 18:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Inkkuu kirjoittanut 01.12.2018 klo 18:30

Joo siis oon ihastunu mun uskonnon opettajaan.. Aina sen tunneilla yritän vaan saada sen huomaamaan mut ja yleensä se huomaaki. Oon kertonu mun parhaalle kaverille, et oon ihastunu tyyppiin johon en todellakaan sais olla ihastunu, mut en oo uskaltanu kertoo et kuka se on, ku se meijän ope on yhen kaverin kaverin isäpuoli.. Eli se on myös naimisissa..
En saa sitä pois mun mielestä mitenkään, enkä tiiä miten selviin, ku joulun jälkeen meillä ei oo uskontoo, ku ehkä syksyllä eikä se ope välttämättä jatka enää ens syksynä meijän koulus… Oon vaan niin pulassa omien tunteitteni kans, ku en tiiä et pitäskö mun puhuu sille vai ei.. Toisaalta se vois helpottaa et kerron sille siitä, mut toisaalta en pystyis sit enää ikinä nähä sitä koulus.. Mitä mun pitäs tehä?😐

Käyttäjä Jadita kirjoittanut 04.12.2018 klo 23:24

Ihastuessa harkintakyky on vähän sekaisin, joten hyvä, että olet pohtinut asiaa enemmänkin ja kysyit ennen toimimista. Loogisesti ajatellen ikäeron ja opettajan suhteen takia tilanne on mahdoton. Kertomalla tunteistasi opettajalle helpottaisit luultavasti vain omaa oloasi. En tiedä kuinka nuori olet, mutta aikuisena sanoisin, että pitäisit asian ihan omana tietonasi. Kyllä ne ihastumistunteet sitten häviävät ajan kanssa. 🙂

Olen joskus itsekin ollut hieman ihastuneena opettajaan, ja niin varmasti monet muutkin. Itse ajattelen, ettei asiasta kannata kertoa aikuiselle opettajalle, varsinkaan jos ihastuja ei itse ole täysi-ikäinen henkilö. Jos olisin itse opettaja, minun opetustani häiritsisi tieto siitä, että joku alaikäinen teini olisi minuun lätkässä. ^^' Toisaalta voisin olla myös otettu, mutta mielestäni jotkut nuoret ihastuvat liiankin helposti. Ja kyllä niitä parempia vaihtoehtoja tulee!!